دلیل شکست کسب و کار اینترنتی

دلایل شکست فروشگاه های اینترنتی

چرا کسب و کارهای آنلاین شکست می خورند؟ این ترسناک ترین سوالی است که در شروع راه اندازی هر وب سایتی با آن رو به رو هستید. پاسخ به این سوال آسان نیست. در اغلب موارد ، عوامل متعددی وجود دارند که از کسب سود در کسب و کارهای آنلاین جلوگیری می کنند یا منجر به سقوط نهایی می شوند. این عوامل ممکن است ساده (مانند رقابت سنگین) یا پیچیده

نقشه محتوا

راهنمای جامع ترسیم نقشه محتوا (Content Mapping)

انتظار این که مخاطبین ما بلافاصله تبدیل به مشتری شوند در اغلب موارد واقع بینانه نیست. آن ها نیاز دارند که قبل از خرید محصول ما ، برای این کار آماده شوند. نقشه محتوا به ما این اطمینان را می دهد که این سیر آمادگی به درستی طی می شود. بدون داشتن نقشه محتوا درست ، مشتریان زیادی را از دست خواهیم داد. نقشه نویسی محتوا به شما امکان می

مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی

چگونه یک فروشگاه اینترنتی موفق راه اندازی کنیم؟ مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی موفق

هرگز زمانی بهتر از امروز برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی وجود نداشت. شرکت‌هایی که علاوه بر آجر و ملات ، فروشگاه آنلاین دارند ، بسیار ارزشمندتر از آن هایی هستند که از آن بی بهره هستند. این مسئله پس از همه گیری کرونا ، بیش تر نمایان شد. کسب و کارهایی که فروشگاه اینترنی ندارند به سرعت در حال انزوا هستند. در عوض آن هایی که به

آگاهی از برند

آگاهی از برند چیست؟ استراتژی ها و روش های آگاهی از برند

تا به حال کسی را دیده اید که با نوشابه کوکا کولا آشنا نباشد؟ یا حتی در خوب بودن آن شکی داشته باشد؟ این همان کاری است که آگاهی از برند می تواند برای یک برند انجام دهد : خود را در سبک زندگی مصرف کننده و عادات خرید بگنجانید تا آنها مجبور نباشند قبل از تبدیل شدن به مشتری، دوباره فکر کنند. آگاهی برند نشان‌دهنده این است که مخاطبان

تحقیق کلمات کلیدی در سئو

تحقیق کلمات کلیدی چیست؟ آموزش جامع کیورد ریسرچ(keyword research) به صورت کاربردی

بدون تحقیق کلمات کلیدی ، ممکن است عباراتی را هدف قرار دهید که هیچ کس آن ها جستجو نمی کند. یا اصلاً هیچ کلمه کلیدی را هدف قرار ندهید.هر دوی این ها مشکلات رایج در بسیاری از وب سایت ها هستند. در حقیقت تحقیق کلمات کلیدی پایه و اساس بهینه سازی موتورهای جستجو است و بدون آن ، نمی توانید انتظار ایجاد نتایج پایدار و تکرارپذیر را داشته باشید. در

بازاریابی درونگرا

بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing) چیست؟

بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing) در واقع راهی برای جلب اعتماد مخاطبان ، ارائه راه حل و ایجاد رابطه مستحکم و بلند مدت با مشتریان است. بازاریابی درون گرا به کسب و کارها کمک می کند که از طریق محتوا ، دید مشتریان را به گونه ای تغییر دهند که آن ها این رابطه را به عنوان “فروشنده-خریدار” نبینند. از نظر دیجیتال مارکتینگ ، این به معنای استفاده از ترکیبی از

جذب مشتری انلاین

چگونه مشتری اینترنتی جذب کنیم؟

کافی است عبارت “جذب مشتری جدید آنلاین” را در گوگل جستجو کنید. با حجم زیادی از اطلاعات و روش های مختلف رو به رو خواهید شد. توصیه هایی مانند تولید مرتب مطالب آموزشی و انتشار منظم پست های اینستاگرامی تا ایجاد زیر ساخت های مناسب قبل از تبلیغات. اگر چه همه این روش ها کارساز و مناسب هستند اما آیا واقعا کافی است که بدون نگاهی عمیق و علمی فقط

نقشه سفر مشتری

نقشه سفر مشتری (customer journey map) چیست؟

وقتی به مشتری خود فکر می کنید ، چه کسی به ذهن شما می رسد؟ آیا می توانید اهداف ، انگیزه ها و نقاط درد آنها را نام ببرید؟ بهتر از این ، آیا می دانید چرا آنها شرکت شما را از بین رقبا انتخاب می کنند؟ تعریف نیازها ، مشکلات و تعاملات مشتری با شرکت شما ممکن است طاقت فرسا و گاهی غیر ضروری به نظر برسد. با این

نقاط درد مشتریان

چگونه نقاط درد مشتری ها را شناسایی و برطرف کنیم؟

تحقیقات روی مغز انسان نشان می دهد که با پرداخت پول ، بخش هایی از مغز انسان تحریک می شود که هنگام درد کشیدن فعال است. پرداخت پول برای آن ها دردناک است و زمانی حاضراند این درد را تحمل کنند که با دردی بزرگ تر مواجه باشند. این جا است که مسئله شناخت نقاط درد (Pain Points) مشتری اهمیت پیدا می کند. انسان ها ذاتا تفکرات منفی را راحت

بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی (Content Marketing) چیست؟ آموزش جامع بازاریابی محتوا در سال 2024

بازاریابی محتوایی یا Content Marketing را می توان یکی از اصلی ترین انواع بازاریابی در دنیای امروز دانست. در سال ۲۰۲۱ تعداد خریداران اینترنتی به ۲.۱۴ میلیارد رسید و این یعنی یک چهارم جمعیت کل جهان. اگر مناطق محروم کره زمین مانند بخشی از افریقا و اسیا را که دارای محرومیت های شدید هستند در نظر نگیریم ، این نسبت بسیار بزرگ تر نیز می شود. می توان گفت تقریبا