تجربه مشتری

تجربه مشتری(Customer Experience) چیست؟

در جهانی که به طور فزاینده‌ای وابسته به اینترنت می شود، نیازها و رفتارهای کاربران در حال تغییر است. در حالی که فرصت های جدیدی برای تعامل و روابط با برندها ایجاد می شود. تجربه مشتری (CX) بدون شک یکی از عناصر کلیدی تجارت امروز است که موفقیت شرکت به آن بستگی دارد. خوشبختانه، پلتفرم‌ها و فناوری‌های دیجیتالی نیز برای پشتیبانی از این موضوع به وجود آمده اند که می‌توانند

شخصی سازی وب سایت

شخصی سازی وب سایت

بازاریابی محتوایی با محبوبیت شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام که محتوا را کاملا بر اساس بازدیدها و علایق کاربران به نمایش می گذارد ، کاربران انتظار دارند در وب سایت های دیگر نیز با کمترین زحمت محتوای مورد نظر خود را ببینند. امروزه شخصی سازی وب سایت دیگر یک انتخاب نیست. بلکه بدون این سخصی سازی ، مشتریان زیادی را از دست خواهیم داد. شخصی سازی وب سایت (Website personalization)

چرخه حیات مشتری

چرخه عمر مشتری (Customer Lifecycle) چیست؟

در دنیای رقابتی کنونی ، مدیران هوشمند و آگاه از اهمیت ارتباط مستدام با مشتریان ، به دنبال راه‌حل‌هایی هستند که بتوانند گروهی از خریداران را به مشتریان وفادار و متعهد تبدیل کنند. در این راه ، مفهوم چرخه عمر مشتری به عنوان یک اصل حیاتی در تحقق این هدف می‌تواند نقش بسزایی ایفا کند. تجزیه و تحلیل چرخه حیات مشتری به شما این امکان را می دهد که تیم

دلیل شکست کسب و کار اینترنتی

دلایل شکست فروشگاه های اینترنتی

چرا کسب و کارهای آنلاین شکست می خورند؟ این ترسناک ترین سوالی است که در شروع راه اندازی هر وب سایتی با آن رو به رو هستید. پاسخ به این سوال آسان نیست. در اغلب موارد ، عوامل متعددی وجود دارند که از کسب سود در کسب و کارهای آنلاین جلوگیری می کنند یا منجر به سقوط نهایی می شوند. این عوامل ممکن است ساده (مانند رقابت سنگین) یا پیچیده

نقشه محتوا

راهنمای جامع ترسیم نقشه محتوا (Content Mapping)

انتظار این که مخاطبین ما بلافاصله تبدیل به مشتری شوند در اغلب موارد واقع بینانه نیست. آن ها نیاز دارند که قبل از خرید محصول ما ، برای این کار آماده شوند. نقشه محتوا به ما این اطمینان را می دهد که این سیر آمادگی به درستی طی می شود. بدون داشتن نقشه محتوا درست ، مشتریان زیادی را از دست خواهیم داد. نقشه نویسی محتوا به شما امکان می

مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی

چگونه یک فروشگاه اینترنتی موفق راه اندازی کنیم؟ مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی موفق

هرگز زمانی بهتر از امروز برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی وجود نداشت. شرکت‌هایی که علاوه بر آجر و ملات ، فروشگاه آنلاین دارند ، بسیار ارزشمندتر از آن هایی هستند که از آن بی بهره هستند. این مسئله پس از همه گیری کرونا ، بیش تر نمایان شد. کسب و کارهایی که فروشگاه اینترنی ندارند به سرعت در حال انزوا هستند. در عوض آن هایی که به

آگاهی از برند

آگاهی از برند چیست؟ استراتژی ها و روش های آگاهی از برند

تا به حال کسی را دیده اید که با نوشابه کوکا کولا آشنا نباشد؟ یا حتی در خوب بودن آن شکی داشته باشد؟ این همان کاری است که آگاهی از برند می تواند برای یک برند انجام دهد : خود را در سبک زندگی مصرف کننده و عادات خرید بگنجانید تا آنها مجبور نباشند قبل از تبدیل شدن به مشتری، دوباره فکر کنند. آگاهی برند نشان‌دهنده این است که مخاطبان

تحقیق کلمات کلیدی در سئو

تحقیق کلمات کلیدی چیست؟ آموزش جامع کیورد ریسرچ(keyword research) به صورت کاربردی

بدون تحقیق کلمات کلیدی ، ممکن است عباراتی را هدف قرار دهید که هیچ کس آن ها جستجو نمی کند. یا اصلاً هیچ کلمه کلیدی را هدف قرار ندهید.هر دوی این ها مشکلات رایج در بسیاری از وب سایت ها هستند. در حقیقت تحقیق کلمات کلیدی پایه و اساس بهینه سازی موتورهای جستجو است و بدون آن ، نمی توانید انتظار ایجاد نتایج پایدار و تکرارپذیر را داشته باشید. در

بازاریابی درونگرا

بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing) چیست؟

بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing) در واقع راهی برای جلب اعتماد مخاطبان ، ارائه راه حل و ایجاد رابطه مستحکم و بلند مدت با مشتریان است. بازاریابی درون گرا به کسب و کارها کمک می کند که از طریق محتوا ، دید مشتریان را به گونه ای تغییر دهند که آن ها این رابطه را به عنوان “فروشنده-خریدار” نبینند. از نظر دیجیتال مارکتینگ ، این به معنای استفاده از ترکیبی از

جذب مشتری انلاین

چگونه مشتری اینترنتی جذب کنیم؟

کافی است عبارت “جذب مشتری جدید آنلاین” را در گوگل جستجو کنید. با حجم زیادی از اطلاعات و روش های مختلف رو به رو خواهید شد. توصیه هایی مانند تولید مرتب مطالب آموزشی و انتشار منظم پست های اینستاگرامی تا ایجاد زیر ساخت های مناسب قبل از تبلیغات. اگر چه همه این روش ها کارساز و مناسب هستند اما آیا واقعا کافی است که بدون نگاهی عمیق و علمی فقط

شخصی سازی وب سایت

شخصی سازی وب سایت

بازاریابی محتوایی با محبوبیت شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام که محتوا را کاملا بر اساس بازدیدها و علایق کاربران به

...