نقاط درد مشتریان

چگونه نقاط درد مشتری ها را شناسایی و برطرف کنیم؟

تحقیقات روی مغز انسان نشان می دهد که با پرداخت پول ، بخش هایی از مغز انسان تحریک می شود که هنگام درد کشیدن فعال است. پرداخت پول برای آن ها دردناک است و زمانی حاضراند این درد را تحمل کنند که با دردی بزرگ تر مواجه باشند. این جا است که مسئله شناخت نقاط درد (Pain Points) مشتری اهمیت پیدا می کند. انسان ها ذاتا تفکرات منفی را راحت

بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی (Content Marketing) چیست؟ آموزش جامع بازاریابی محتوا در سال 2024

بازاریابی محتوایی یا Content Marketing را می توان یکی از اصلی ترین انواع بازاریابی در دنیای امروز دانست. در سال ۲۰۲۱ تعداد خریداران اینترنتی به ۲.۱۴ میلیارد رسید و این یعنی یک چهارم جمعیت کل جهان. اگر مناطق محروم کره زمین مانند بخشی از افریقا و اسیا را که دارای محرومیت های شدید هستند در نظر نگیریم ، این نسبت بسیار بزرگ تر نیز می شود. می توان گفت تقریبا