پلن سئو

پلن سئو SEO PLAN چیست؟ طراحی پلن سئو

از بسیاری از مدیران شنیده ام که کار سئو سایت را شروع کرده اند، اما نمی دانند آیا مسیر را به درستی طی می کنند یا خیر؟ این سردرگمی واقعا برای آن ها ترسناک است. واقعیت دردناک این است که اکثر آن ها شکست می خورد. اما با داشتن یک پلن سئو می توان تمام این نگرانی ها را برطرف نمود. یک پلن سئو قوی و البته اجرای درست، می

استراتژی محتوا

استراتژی محتوا (Content Strategy) چیست؟

وب سایت های موفق چگونه به طفحه اول گوگل راه می یابند؟ چگونه از طریق انتشار محتوا به درآمد برسیم؟ آیا برای شما نیز پیش آمده است که وب سایتتان بازدیدکننده دارد، اما مشتری چندانی جذب نمی شود؟ پاسخ این سوالات در استراتژی محتوا است. استراتژی محتوا(Content Strategy) چیست؟ استراتژی محتوا به معنی برنامه ریزی، ایجاد، انتشار، مدیریت و نظم دهی محتوا است. یک استراتژی محتوای عالی، مخاطبان هدف را

نقاط تماس مشتری

نقاط تماس مشتری – customer touchpoints

هر کسب‌وکاری می‌خواهد رضایت مشتری را بهبود بخشد. اما اگر نقاط تماس مشتری خود را در ذهن نداشته باشید، این احتمال وجود دارد که کار از دستتان در برود. ممکن است همیشه محصولات عالی و به موقع را با لبخندی ارائه دهید. اما یک نقطه ارتباط نادرست مانند تبلیغات نامناسب، اشتباهات در صورتحساب یا یک وب‌سایت پیچیده، مشتریان را ناراضی کند. خوشبختانه، بیشتر این نقاط، قابل کنترل هستند. کافی است

تجربه مشتری

تجربه مشتری(Customer Experience) چیست؟

در جهانی که به طور فزاینده‌ای وابسته به اینترنت می شود، نیازها و رفتارهای کاربران در حال تغییر است. در حالی که فرصت های جدیدی برای تعامل و روابط با برندها ایجاد می شود. تجربه مشتری (CX) بدون شک یکی از عناصر کلیدی تجارت امروز است که موفقیت شرکت به آن بستگی دارد. خوشبختانه، پلتفرم‌ها و فناوری‌های دیجیتالی نیز برای پشتیبانی از این موضوع به وجود آمده اند که می‌توانند

شخصی سازی وب سایت

شخصی سازی وب سایت

بازاریابی محتوایی با محبوبیت شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام که محتوا را کاملا بر اساس بازدیدها و علایق کاربران به نمایش می گذارد ، کاربران انتظار دارند در وب سایت های دیگر نیز با کمترین زحمت محتوای مورد نظر خود را ببینند. امروزه شخصی سازی وب سایت دیگر یک انتخاب نیست. بلکه بدون این سخصی سازی ، مشتریان زیادی را از دست خواهیم داد. شخصی سازی وب سایت (Website personalization)

چرخه حیات مشتری

چرخه عمر مشتری (Customer Lifecycle) چیست؟

در دنیای رقابتی کنونی ، مدیران هوشمند و آگاه از اهمیت ارتباط مستدام با مشتریان ، به دنبال راه‌حل‌هایی هستند که بتوانند گروهی از خریداران را به مشتریان وفادار و متعهد تبدیل کنند. در این راه ، مفهوم چرخه عمر مشتری به عنوان یک اصل حیاتی در تحقق این هدف می‌تواند نقش بسزایی ایفا کند. تجزیه و تحلیل چرخه حیات مشتری به شما این امکان را می دهد که تیم

دلیل شکست کسب و کار اینترنتی

دلایل شکست فروشگاه های اینترنتی

چرا کسب و کارهای آنلاین شکست می خورند؟ این ترسناک ترین سوالی است که در شروع راه اندازی هر وب سایتی با آن رو به رو هستید. پاسخ به این سوال آسان نیست. در اغلب موارد ، عوامل متعددی وجود دارند که از کسب سود در کسب و کارهای آنلاین جلوگیری می کنند یا منجر به سقوط نهایی می شوند. این عوامل ممکن است ساده (مانند رقابت سنگین) یا پیچیده

نقشه محتوا

راهنمای جامع ترسیم نقشه محتوا (Content Mapping)

انتظار این که مخاطبین ما بلافاصله تبدیل به مشتری شوند در اغلب موارد واقع بینانه نیست. آن ها نیاز دارند که قبل از خرید محصول ما ، برای این کار آماده شوند. نقشه محتوا به ما این اطمینان را می دهد که این سیر آمادگی به درستی طی می شود. بدون داشتن نقشه محتوا درست ، مشتریان زیادی را از دست خواهیم داد. نقشه نویسی محتوا به شما امکان می

مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی

چگونه یک فروشگاه اینترنتی موفق راه اندازی کنیم؟ مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی موفق

هرگز زمانی بهتر از امروز برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی وجود نداشت. شرکت‌هایی که علاوه بر آجر و ملات ، فروشگاه آنلاین دارند ، بسیار ارزشمندتر از آن هایی هستند که از آن بی بهره هستند. این مسئله پس از همه گیری کرونا ، بیش تر نمایان شد. کسب و کارهایی که فروشگاه اینترنی ندارند به سرعت در حال انزوا هستند. در عوض آن هایی که به

آگاهی از برند

آگاهی از برند چیست؟ استراتژی ها و روش های آگاهی از برند

تا به حال کسی را دیده اید که با نوشابه کوکا کولا آشنا نباشد؟ یا حتی در خوب بودن آن شکی داشته باشد؟ این همان کاری است که آگاهی از برند می تواند برای یک برند انجام دهد : خود را در سبک زندگی مصرف کننده و عادات خرید بگنجانید تا آنها مجبور نباشند قبل از تبدیل شدن به مشتری، دوباره فکر کنند. آگاهی برند نشان‌دهنده این است که مخاطبان

شخصی سازی وب سایت

شخصی سازی وب سایت

بازاریابی محتوایی با محبوبیت شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام که محتوا را کاملا بر اساس بازدیدها و علایق کاربران به

...