سئو و وردپرس چیست؟

وردپرس و سئو چیست؟ (راهنمای مدیران)

اگر مدیر یک کسب و کار هستید و می خواهید در دنیای اینترنت حضوری قدرتمند داشته باشید، باید بدانید سئو و وردپرس چیست. سئو برای هر کسب و کاری ضروری است. اما قبل از طراحی سایت حتما با وردپرس، مزیت و کاستی های آن آشنا شوید. این می تواند شما را از اشتباهات بزرگ مصون بدارد. ما این مقاله را به سه بخش تقسیم می کنیم. ابتدا به معرفی وردپرس

سئو محتوا

سئو محتوا(Content seo) چیست؟

قلب هر استراتژی سئو، محتوا است. در واقع تمام تاکتیک ها و تکنیک های سئو بر روی محتوا سوار می شوند. این محتوای ارزشمند است که می تواند در موتورهای جستجو رتبه می گیرد و برای ما بازدیدکننده جذب می کند. سئو محتوا چیست؟ سئو محتوا به تولید محتوایی اشاره دارد که رتبه های برتر نتایج گوگل را به خود اختصاص دهد. این محتوا می تواند در قالب مقاله، خبر،

سئو تکنیکال

سئو تکنیکال چیست؟ آموزش سئو فنی (Technical SEO)

سئو تکنیکال (Technical SEO) به همه رویکردها، بهینه‌ سازی‌ ها و تغییراتی اشاره دارد که مستقیماً با ساختار و کد منبع یک وب‌ سایت سر و کار دارند. سئو فنی شامل مواردی مانند بهینه‌ سازی کدها، سرعت بارگیری صفحات، اصلاح خطاهای HTML، بهینه‌ سازی تصاویر، استفاده از تگ‌ های مناسب و دیگر جنبه‌ های فنی است که به بهبود عملکرد و درکِ سایت در موتورهای جستجو کمک می‌کنند. تکنیکال سئو

محتوای با کیفیت

چگونه محتوای با کیفیت تولید کنیم؟

اگر 60 سال پیش این مقاله را می نوشتم، توصیه می کردم برای جذب مشتری در رسانه ها، فقط کافی ست در روزنامه آگهی بدهید. البته همان مقاله هم در روزنامه منتشر می شد! اما ما در دوره ای زندگی می کنیم که هیچ چیز به غیر از محتوای با کیفیت نظر مخاطبان را جذب نمی کند. تعداد محتوای تبلیغاتی آنقدر زیاد شده است که به راحتی همه آن ها

کلمات کلیدی در سئو

انواع کلمات کلیدی در سئو

شناخت انواع کلمات کلیدی، نه تنها برای متخصصین سئو و بازاریابی ضروری است، بلکه مدیران نیز باید با آن آشنا باشند. اگر انواع کلیدواژه ها نشناسید و کاربرد هر کدام را ندانید، کار برای شما می تواند بسیار سخت شود. به پاسخ سوالات زیر فکر کنید: برای جذب مشتری بیشتر باید بر روی کدام کلمات کلیدی تمرکز کرد؟ کدام کلمه های کلیدی برای ما بازدیدکننده بیشتری جذب می کند؟ اگر

استراتژی سئو

استراتژی سئو SEO Strategy چیست؟ – تدوین استراتژی سئو در 9 گام

امروزه همه کسب و کارها به اهمیت سئو پی برده اند. با این حال، وقتی نوبت به توسعه و اجرای یک استراتژی سئو مناسب برای کسب و کار شما می رسد، فقط ایجاد محتوا برای کلمات کلیدی که مشتریان شما به دنبال آن هستند، هم سخت و هم اشتباه است. سئو (SEO) آن چیزی نیست که قبلا بود. واقعیتی که اغلب آن را نمی شنوید این است که استراتژی سئو نباید

پلن سئو

پلن سئو SEO PLAN چیست؟ طراحی پلن سئو

از بسیاری از مدیران شنیده ام که کار سئو سایت را شروع کرده اند، اما نمی دانند آیا مسیر را به درستی طی می کنند یا خیر؟ این سردرگمی واقعا برای آن ها ترسناک است. واقعیت دردناک این است که اکثر آن ها شکست می خورد. اما با داشتن یک پلن سئو می توان تمام این نگرانی ها را برطرف نمود. یک پلن سئو قوی و البته اجرای درست، می

استراتژی محتوا

استراتژی محتوا (Content Strategy) چیست؟

وب سایت های موفق چگونه به طفحه اول گوگل راه می یابند؟ چگونه از طریق انتشار محتوا به درآمد برسیم؟ آیا برای شما نیز پیش آمده است که وب سایتتان بازدیدکننده دارد، اما مشتری چندانی جذب نمی شود؟ پاسخ این سوالات در استراتژی محتوا است. استراتژی محتوا(Content Strategy) چیست؟ استراتژی محتوا به معنی برنامه ریزی، ایجاد، انتشار، مدیریت و نظم دهی محتوا است. یک استراتژی محتوای عالی، مخاطبان هدف را

نقاط تماس مشتری

نقاط تماس مشتری – customer touchpoints

هر کسب‌وکاری می‌خواهد رضایت مشتری را بهبود بخشد. اما اگر نقاط تماس مشتری خود را در ذهن نداشته باشید، این احتمال وجود دارد که کار از دستتان در برود. ممکن است همیشه محصولات عالی و به موقع را با لبخندی ارائه دهید. اما یک نقطه ارتباط نادرست مانند تبلیغات نامناسب، اشتباهات در صورتحساب یا یک وب‌سایت پیچیده، مشتریان را ناراضی کند. خوشبختانه، بیشتر این نقاط، قابل کنترل هستند. کافی است

تجربه مشتری

تجربه مشتری(Customer Experience) چیست؟

در جهانی که به طور فزاینده‌ای وابسته به اینترنت می شود، نیازها و رفتارهای کاربران در حال تغییر است. در حالی که فرصت های جدیدی برای تعامل و روابط با برندها ایجاد می شود. تجربه مشتری (CX) بدون شک یکی از عناصر کلیدی تجارت امروز است که موفقیت شرکت به آن بستگی دارد. خوشبختانه، پلتفرم‌ها و فناوری‌های دیجیتالی نیز برای پشتیبانی از این موضوع به وجود آمده اند که می‌توانند