اگر یک سایت وردپرسی دارید، می خواهم به شما تبریک بگویم! بسیاری از درگیری ها سایت های اختصاصی یا CMS های دیگر مثل جوملا را نخواهید داشت. و این یعنی می توانید تمرکز خود را بر روی جذب مشتری بیشتر بگذارید. وردپرس آنقدر قوی است که حتی شرکت مایکروسافت نیز از آن استفاده می کند. دقت کنید مایکروسافت غول دنیای برنامه نویسی است، اما ترجیه داده سایتش را با وردپرس طراحی کند. حالا شما به خدمات سئو وردپرس حرفه ای نیاز دارید تا مخاطبین را به وب سایت خود جذب کنید و به مشتری تبدیل نمایید.
خدمات سئو سایت وردپرسی چیست؟
وردپرس(WordPress) محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا(content management system) در جهان وب است. برندهای بزرگ دنیا مانند مایکروسافت، سونی و شبکه بین المللی CNN از وردپرس برای سایت های خود از وردپرس بهره می برند.
خدمات سئو وردپرس(WordPress SEO Services) در واقع فرآیند تدوین استراتژی سئو، تحقیق کلمات کلیدی و استراتژی محتوا و اجرای اصول بازاریابی عصبی در محیط وردپرس برای قرار گرفتن صفحه اول گوگل برای جذب مخاطب و درنهایت تبدیل آن ها به مشتری است.
از آنجایی که جستجوی گوگل بهترین روشی است که از طریق آن افراد به محتوای آنلاین دسترسی پیدا می کنند، استفاده از بهترین شیوه های سئو برای اطمینان از کیفیت محتوایی که منتشر می کنید ضروری است.
مزایای سئو برای کسب و کارها
✓اعتبار برند خود را افزایش دهید
سایتی که در صفحات نتایج گوگل رتبه بالایی دارد، توسط مشتریان قابل اعتماد در نظر گرفته می شود و این اعتبار کسب و کار شما را افزایش می دهد. مشتریانی که از طریق گوگل می آیند بسیار راحت تر خرید می کنند.
✓افراد بیشتری شما را می بینند
با خود فکر کنید تا به حال با چند کسب و کار فقط از طریق جستجو در گوگل آشنا شده اید؟ حال قرار است شما یکی از شرکت هایی باشید که دیگران از طریق گوگل با شما آشنا می شوند. این یعنی مشتری و فروش بیشتر!
✓سهم بازار بیشتری به دست آورید
رقبای شما روی سئو سرمایه گذاری خواهند کرد. به این معنی که شما نیز باید سرمایه گذاری کنید. کسانی که روی سئو سرمایه گذاری می کنند در نتایج موتورهای جستجو از رقبا پیشی می گیرند و بازار را به دست می آورند.
شما نیز می توانید مانند کسب و کارهای بزرگ از مزایای بیشمار سئو سایت وردپرسی بهره مند شوید
افزایش بازدید کننده اورگانیک(بدون نیاز به تبلیغات)
افزایش تعداد سرنخ ها
فروش انلاین بیشتر
مشتری محلی(شهرهای هدف) بیشتر
برندسازی قدرتمند
افزایش درصد سود از فروش
خدمات سئو وردپرس
Keyword Research
تحقیق کلمات کلیدی
انتخاب بهترین کلمات کلیدی در جهت جذب حداکثر مشتری با استفاده از مشهور ترین ابزارها(google keyword planner ، Moz و …).
مجموعه عالیجناب محتوا در این مرحله تمام اصول سئو مانند کلیدواژه های مناسب برای بخش های مختلف قیف بازاریابی محتوایی و Pillar-Cluster را در نظر می گیرد.
On-page Seo
سئو داخلی
در مجموعه خدمات سئو سایت وردپرسی، در واقع مهم ترین بخش سئو صفحات است. این که هر صفحه را بتوان به بهترین نحو ممکن هم از نظر محتوایی و هم از جنبه فنی به گونه ای ایجاد کرد که در رقابت با رقبا بتواند رتبه بالایی کسب کند.
علاوه بر این اصول فروش نیز در آن صفحه رعایت شود تا برای مشترین جذاب باشد.
Off-page Seo
سئو خارجی
با توجه به آگاهی برندها از میزان اهمیت فضای مجازی، رقابت هر روز بیش از پیش می شود.
در برخی کلیدواژه ها داشتن یک صفحه عالی نیز کافی نیست. باید برای ارتقا رتبه کارهایی بیش تر از آن و خارج از سایت خودمان انجام دهیم. این کارها می تواند رپورتاژ آگهی، قرار دادن لینک صفحه در شبکه های اجتماعی و … باشد.
Technical Seo
سئو تکنیکال
کارهای زیادی در یک وب سایت انجام می شود تا به یک فروش مداوم و قابل اتکا دست یابد.
اگر یک سایت زیرساخت فنی مناسبی نداشته باشد، شانسی برای بهترین مقلات نیز وجود ندارد.
مهیا کردن و رسیدگی به این زیرساخت ها را سئو فنی و یا تکنیکال می گوییم.
Local Seo
سئو محلی
سئو محلی و یا لوکال توجه به شهرها و مناطق مختلف به صورت تفکیک شده است.
کلماتی مانند “مرکز خرید موبایل در شیراز” یا “بهترین رستوران در تهران” از جمله سئو لوکال هستند.
در سئو لوکال بازار مشخص تر و معمولا دسترسی به صفحه اول گوگل سریع تر اتفاق می افتد.
در بازاریابی محتوایی تمام مراحل سفر مشتری از اولین مرحله برخورد با یک مسئله تا خرید و بعد از آن یعنی خرید بیشتر و وفادارسازی در یک سیستم مدون بر اساس اصول فروش و بازاریابی عصبی، طراحی، اجرا و پیگیری می شود.
در واقع میزان فروش با استفاده از بازاریابی محتوایی فوق العاده بیشتر از سئو است.
قیمت سئو سایت وردپرسی
پکیج پایه
مناسب برای سایت های جدید و کوچک
تومان
از 9 میلیون ماهیانه
تحقیق کلمات کلیدی
10 کلمه کلیدی کم رقابت + 2 کلمه کلیدی با رقابت متوسط
برندسازی در محتوا
ایجاد زیرساخت محتوایی قوی
سئو تکنیکال
سئو تصاویر
اسکیما و ریچ اسنیپت
google search console
سئو صنعتی لوکال
ثبت در گوگل مپ
طراحی لندینگ پیج
پکیج سئو پولساز
مناسب برای سایت های متوسط
تومان
از 16 میلیون ماهیانه
تحقیق کلمات کلیدی
20 کلمه کلیدی کم رقابت + 5 کلمه کلیدی با رقابت متوسط
برندسازی در محتوا
ایجاد زیرساخت محتوایی قوی
سئو تکنیکال
سئو تصاویر
اسکیما و ریچ اسنیپت
google search console
سئو صنعتی لوکال
ثبت در گوگل مپ
طراحی لندینگ پیج
سئو صفحات محصول
سئو دسته بندی محصولات
سئو خارجی
محبوب
پکیج سئو حرفه ای
مناسب برای سایت های بزرگ
تومان
از 23 میلیون ماهیانه
تحقیق کلمات کلیدی
30 کلمه کلیدی کم رقابت + 5 کلمه کلیدی با رقابت متوسط + 2 کلیدواژه رقابتی
برندسازی در محتوا
بلاگینگ پولساز
سئو تکنیکال
سئو تصاویر
اسکیما و ریچ اسنیپت
google search console
google analytics
hotjar
سئو صنعتی لوکال
ثبت در گوگل مپ
طراحی لندینگ پیج
سئو صفحات محصول
سئو دسته بندی محصولات
سئو خارجی
طراحی صفحات محصول بر اساس اصول فروش و بازاریابی عصبی
سئو تضمینی(در صورت تاخیر در برنامه، هزینه بازگردانده می شود.)
عوامل تاثیرگذار بر قیمت خدمات سئو سایت وردپرسی
قیمت خدمات سئو سایت از عوامل مختلفی متاثر است. از مهم ترین عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:
دانش و تجربه متخصص سئو وردپرس
مدل کار که می تواند ماهانه، ساعتی و یا پروژه ای باشد.
اهداف تعیین شده از طرف کسب و کار
اندازه وب سایت
مقیاس استراتژی طراحی شده
وضعیت سایت موجود
شدت رقابت حوزه کسب و کار در فضای مجازی
تفاوت خدمات سئو ارزان و حرفه ای وردپرس در چیست؟
شاید با افراد یا شرکت هایی برخورد کرده باشید که خدمات سئو وردپرس را با قیمت های بسیار پایین ارائه می دهند برخورد کرده باشید. ممکن است آن ها ادعا کنند که می توانند وب سایت شما را به کسب سود برسانند. اما واقعیت این است که آنها فقط سایت شما را نگهداری می کنند. تولید محتوای بی کیفیتی و تصادفی نمی تواند برای شما سودی داشته باشد.
شما قرار است با سایت هایی رقابت کنید که به درآمد رسیده اند و حاضر هستند هرچقدر لازم است برای حفظ جایگاه خود و ارتقا آن در گوگل، هزینه کنند. مگر این که کسانی که مدعی سئو ارزان قیمت وردپرسی هستند از جیب خودشان برای شما هزینه کنند!!
تنها با 1 میلیون تومان هم امکان افتتاح یک فروشگاه اینترنتی وجود دارد. اما این به هیچ وجه به این معنی نیست که این تنها چیزی است که برای سرمایه گذاری نیاز دارید.
حتی خرده فروشان نسبتاً کوچک نیز با خوشحالی 500 میلیون تا 1 میلیارد تومان برای یک فروشگاه فیزیکی پول می پردازند ، اما از هزینه 100 میلیون تومانی، در طول یک سال، برای فروشگاه آنلاین که در واقع پتانسیل فروش خیلی بیشتری دارد ، خودداری می کنند.
انواع خدمات سئو و پشتیبانی وردپرس
1- تولید محتوای با کیفیت
در سئو سایت، محتوای با کیفیت نقش محوری دارد. در واقع تمام جنبه های دیگر، بدون محتوای با کیفیت هیچ سودی ندارد.
شاید در برخی از خدمات سئو ارزان وردپرس، دیده باشید که وعده ایجاد صفحات محصول و مقالات وبلاگ زیادی را در طول پروژه می دهند. اما وقتی صفحات منتشر می شوند، می بینیم که بسیار بی کیفیت هستند. این گونه کارها نه تنها نتیجه ای ندارد، بلکه تاثیر منفی نیز می گذارد. درصد زیادی از سایت هایی که به ما سفارش سئو می دهند، از این جمله هستند.
در سایت های با محتوای بی کیفیت، چون اعتماد گوگل سلب شده، کار سخت تر است و به زمان و هزینه بیشتری نیاز دارد.
ما در مجموعه عالیجناب محتوا، در تمام پکیج های خدمات سئو، فقط محتوای با کیفیت تولید می کنیم. مطالبی که هم از نظر سئو گوگل در سطح عالی هستند و هم برای کاربر جذاب خواهند بود.
محتوای با کیفیت، صرف نظر از پلتفرم، مخاطب یا قالب، باید الهام بخش دو چیز در مخاطب باشد:
یک احساس(رشد، شادی، غم، انگیزه، ترس و …)
و یک عمل(ذخیره کردن برای آینده، ارسال نظر برای دانستن بیشتر، تماس برای دریافت مشاوره و …)
مهم ترین ویژگی های یک محتوای با کیفیت عبارت اند از:
جامع(Comprehensive)
مفید(Useful and Helpful)
آموزنده(Educational)
دقیق(Accurate)
و بهترین پاسخ برای جستجوی مخاطبین باشد.
2- سئو داخلی
سئو داخلی وردپرس یه تمام اقداماتی که ما داخل سایتمان انجام می دهیم اشاره دارد.
سئو محتوا
هر چند گوگل بسیار هوشمند شده، اما همچنان برای درک و رتبه بندی صفحات نیاز به کمک دارد. محتوایی که منتشر می کنیم باید الزاماتی را رعایت کند تا گوگل بهترین رنک را به ما دهد.
سئو محتوا به تولید محتوایی اشاره دارد که رتبه های برتر نتایج گوگل را به خود اختصاص دهد. این محتوا می تواند در قالب مقاله، خبر، لندینگ پیج و … منتشر گردد.
نظم و ترتیب نیز بسیار مهم است. سایت بی نظم نمی تواند به اندازه کافی اعتماد موتورهای جستجو را جلب کند. علاوه بر این هیچ کس بی نظمی را دوست ندارد. مخاطبین ما نیز از این قاعده مستثنی نیستند.
ما در عالیجناب محتوا در ابتدای هر ماه برنامه آن ماه را برای شما ارسال می کنیم. و در پایان ماه در گزارش برنامه، می توانید چگونگی انجام آن را کاملا مشاهده نمایید.
لینک سازی داخلی
لینک سازی داخلی بخشی مهم از استراتژی سئو است. اما متاسفانه بسیاری از سئوکاران آن را هدر می دهند. هنوز هم وب سایت هایی را می بینم یا بدون هیچ استراتژی لینک هایی را در مکان های مختلفی از متن می گذارند. یا حتی بدتر از آن، بسیار ناشیانه، چند لینک را در آخر صفحه به زور جا می دهند. این جای تاسف دارد.
ما باید از لینک سازی داخلی دو هدف اصلی را دنبال کنیم:
بازدیدکنندگان را به انجام یک عمل هدایت نماییم. به عنوان مثال اگر مخاطبین از یک مقاله وارد سایت ما می شوند، آن ها را با توجه به شرایط و محل قرارگیری آن ها در قیف بازاریابی محتوایی، به صفحه محصول یا یک قدم به خرید پیش ببریم. یا ممکن است برای بازاریابی های بعدی از آن ها بخواهیم، ایمیل خود را وارد کنند. برعکس اگر از یک صفحه محصول، لینکی به یک مقاله جذاب بدهیم، احتمالا آن ها را از خرید دور کرده ایم.
قدرت سئو سایتمان را در یک موضوع مشخص افزایش دهیم. در تکنیک Pillar & Cluster، پیلار، صفحه ای در وبسایت است که نمای کلی جامع و کاملی از یک موضوع ارائه می دهد. خوشه موضوعی مجموعه ای از مقالات و صفحات وبسایت به هم مرتبط است که حول آن موضوع اصلی شکل گرفته است. صفحه پیلار به محتوای خوشه لینک می دهد و بالعکس.
3- سئو تکنیکال در وردپرس
سئو تکنیکال بخشی از خدمات سئو سایت وردپرس است که به جنبه های فنی می پردازد. اگر آن را درست اجرا کنیم، نتایجی عالی می گیریم. از طرفی اشتباه در آن می تواند آنقدر خسارت بار باشد که حتی تمام سایت از نتایج گوگل حذف شود. این کار باید توسط یک متخصص انجام شود.
لیستی از مهم ترین بخش ها را در زیر می بینیم:
کدهای جاوا اسکریپت
کدهای HTML و CSS
تصاویر و ویدئوها
نقشه XML سایت
معماری سایت
ساختار URL ها
داده های ساختاریافته
محتوای ضعیف و کم حجم(Thin content)
محتوای تکراری(Duplicate content)
تگ Hreflang
تگ های Canonical
صفحات 404
ریدایرکت 301
بخشی از سئو فنی به سرعت و راحتی کار برای مخاطبین باز می گردد. سرعت سایت را بهینه کنید. از منوها و مسیرهای پیچیده دوری کنید. تعداد انتخاب ها را بیش از حد زیاد نکنید. تا کاربر بهترین تجربه را برای خرید داشته باشد.
در وردپرس این کار توسط افزونه های حرفه ای سئو مانند yoast seo premium ، رنک مث، پلاگین های داده های ساختاریافته(Structured data)، WP Schema Pro انجام می شود.
بهینه سازی و افزایش سرعت وردپرس نیز را به وسیله WP Rocket یا LiteSpeed Cache پیاده سازی می کنیم.
4- سئو خارجی
وقتی همه چیز را در داخل سایت خودمان به خوبی مهیا کردیم، هنوز هم کارهایی برای انجام داریم. حالا باید پا را فراتر بگذاریم و از سایت خارج شویم.
شبکه های اجتماعی: حضور فعال در شبکه های اجتماعی علاوه بر جذب مخاطب و مشتری بیشتر، به گوگل می گوید ما یک کسب و کار فعال و زنده هستیم. علاوه بر آن برندسازی همیشه برای سئو مفید است.
بک لینک گیری: سعی کنید از سایت های مختلف لینک های با کیفیت دریافت کنید. محتوای دست اول و ارزشمند دیگران را متقاعد کند، لینک سایت شما را در مقالاتشان قرار دهند.
برندسازی: شاید دیگران هرگز به صفحات سایت شما لینک ندهند. اما اگر نام شما را نیز بیاورند خوب است. Brand Signals یک عامل در اعتبار دامنه نزد گوگل است.
برندسازی آفلاین: در حالی سئوکاران فقط بر روی اینترنت تمرکز دارند، بهترین ها نیم نگاهی نیز به فضای خارج از آن نیز می کنند. بر روی کارت های ویزیت، تابلو شرکت، بگ های تبلیغاتی و … نام برند و آدرس سایت خود را به وضوح وارد کنید. و دیگران را ترغیب نمایید تا از سایت شما بازدید کنند. هرچه افراد بیشتری به سایت شما بیایند، قدرت بیشتری به دست می آورید.
5- امنیت وردپرس
وقتی سایت خود را راه اندازی می کنید، یعنی همه می توانند آن را ببینند. متاسفانه هکرها نیز جزئی از این “همه” هستند.
به همین دلیل امنیت بخشی از حیاتی از خدمات سئو وردپرس عالیجناب محتوا است. ما با استفاده از پلاگین های حرفه ای امنیت با قابلیت آپدیت خودکار، و البته اتصال سایت به سیستم امنیتی گوگل(Google recaptcha) امنیت آن را بسیار بالا می بریم تا با آسودگی خاطر بر روی آن حساب باز کنید.
مراحل انجام سئو وردپرس
تفاوتی نمی کند چه محصولی برای فروش دارید. اگر در گوگل جستجو کنید می بینید که سایت های قدرتمندی آن را می فروشند.
اگر شما مالک یکی از آن ها هستید، بسیار عالی است. در این صورت نیاز به تقویت برنامه خود برای جذب و تبدیل بیشتر دارید. چون رقبا نیز با تمام قوا برای تصاحب جایگاهتان تلاش می کنند.
در غیر این صورت، اگر سایت قدرتمندی ندارید، نگران نباشید. برای شروع، لازم نیست عالی بود. اما برای عالی بودن باید شروع کرد.
1- تعیین اهداف
اولین مرحله، تعیین اهداف، محصولات و سیاست های کلی است. بهتر است کمی ریشه ای تر عمل کنیم. به جای تلاش کورکورانه برای سئو، اسناد بالا دستی مستندی داشته باشیم.
اگر وب سایت نوپایی دارید، خوب است که در یک زمینه محدود(یک نیچ) کار را شروع کنیم. این روش، سرعت نتیجه گیری ما را بالاتر می برد. گوگل معمولا به سایت هایی که در یک نیچ فعالیت می کنند، امتیازات بیشتری(در همان محدوده) می دهد.
2- بررسی وضعیت وب سایت
اگر از قبل وب سایت دارید، باید وضعیت آن را بررسی کنیم. در چه مرحله ای از طراحی است؟ شاخص های Domain Authority و Spam Rate آن چه اعدادی را نشان می دهند؟ محتوای موجود چگونه است؟
اگر هنوز وب سایت ندارید، می توانید از خدمات طراحی سایت عالیجناب محتوا استفاده نمایید. ما سایت هایی حرفه ای و کاملا سئو شده(SEO Friendly) برای شما طراحی می کنیم. حضور متخصصین سئو در تیم طراحی، به ما اطمینان می دهد که وب سایت ایجاد شده کاملا با اصول سئو سازگار است.
3- تحلیل رقبا
ما وارد یک رقابت شده ایم. پس برای رسیدن به موفقیت باید از دیگران بهتر عمل کنیم. در این مسیر، دیده بانی رقبا اهمیت دارد. بدون تحلیل رقبا چگونه از آن ها بهتر باشیم؟
بررسی وضعیت سایت، کلمات کلیدی وب سایت آن ها، آنالیز سیاست های کلی، سئو داخلی و خارجی از جمله این تحلیل است.
4- تحقیق کلمات کلیدی
در اصل سئو در مورد یافتن فرصت های آنلاین و جذب ترافیک مرتبط به یک وب سایت از طریق دیده شدن در موتورهای جستجو است. تحقیق کلمات کلیدی در قلب این استراتژی قرار دارد.
این یکی از نقاط تمایز خدمات عالیجناب و سئوکاران ارزان قیمت(علاوه بر دو مرحله قبل) است. در خدمات سئو وردپرس ارزان، معمولا تحقیق کلمات کلیدی اتفاق نمی افتد. آن ها از شما می پرسند بر روی چه کلماتی می خواهید سئو انجام دهید؟ و حتی بدتر از آن هیچ کس اصلا به این مرحله توجهی نمی کند!
اما یکی از مهترین دلایل موفقیت یا شکست پروژه کیورد ریسرچ است. این کار باید به صورت علمی و دقیق و توسط یک فرد با تجربه انجام شود.
در کل تحقیق کلیدواژه خوب ، پایه و اساس چگونگی ارتباط یک کسب و کار با مخاطبان و مشتریان احتمالی خود است. یک استراتژی تجاری با درک مخاطبان و نیازهای آنها شروع می شود:
خریداران احتمالی چه می خواهند؟
نیاز آن ها چیست؟
چه چیزی خواب شب را از آن ها می گیرد؟!
چه چیزی می تواند مشکل آن ها را حل کند؟
5- طراحی برنامه محتوایی
سئو یک فرآیند طولانی مدت(یک ساله) است. پس نیاز به برنامه ریزی و تدوین استراتژی سئو دارد. پس باید بر اساس یک تقویم محتوایی و البته مناسب با پکیج خدمات سئو وردپرس که انتخاب کرده اید، پیش برویم.
6- تولید محتوا
تولید محتوای مناسب برای جذب مشتری از طریق موتور جستجوی گوگل، گامی است که تمام مراحل قبل برای رسیدن به آن انجام می شود. ما با توجه پرسونای مخاطب، کلیدواژه تعیین شده، تحلیل رقبا و بر اساس تقویم محتوایی، محتوا را طراحی و تولید می کنیم. این محتوا طی چند مرحله برای بهترین نتیجه پردازش و بازنگری شده تا آماده انتشار شود.
7- انتشار و مدیریت محتوا
پس از انتشار محتوا با توجه به اصول سئو استاندارد و حرفه ای، و پس از ایندکس شدن آن در گوگل، با گرفتن بازخورد، آن را به صورت دوره ای و منظم ارتقا می کنیم. رقابتی بودن خدمات سئو را فراموش نکنید. فقط انتشار بهترین محتوا کافی نیست. رقبا همیشه سعی می کنند بهتر از شما باشند، پس به صورت مداوم باید محتوای خود را پالایش نماییم و بهبود دهیم.
انواع روش سئو کردن سایت
1- سئو کلاه سفید
عبارت white hat SEO به تمام روش هایی که به اصول موتورهای جستجو از جمله گوگل پایبند هستند اشاره دارد. در این راهکار، تیم سئو با تلاش صادقانه سعی در رسیدن به اهداف کسب و کار می دارد. از جمله:
ارائه محتوا و خدمات با کیفیت
طراحی سایت ریسپانسیو، سریع و راحت برای کاربران
تلاش برای کمک به مخاطبین
نظم و ترتیب در انتشار محتوا
2- سئو کلاه سیاه
سئو کلاه سیاه به عنوان یک عمل تایید نشده است که می تواند باعث افزایش رتبه سایت شود. با این حال با توجه به این که قوانین موتورهای جستجو را نقض می کند، پس از مدتی، باعث حذف وب سایت از صفحه نتایج می شود. روش کلاه سیاه می تواند باعث نابودی کامل یک سایت پس از مدت کوتاهی شود.
3- سئو کلاه خاکستری
ترکیبی از دو روش بالا را gray hat SEO می نامند. به عنوان مثال تولید محتوای باکیفیت و خرید بک لینک برای آن، که اولی تکنیکی کلاه سفید و بعدی کلاه سیاه محسوب می شود.
هر چند برخی از بک لینک گیری ها با سیاست های گوگل در تضاد است، با توجه به Google Search Console ، گوگل ایرادی در آن نمی بیند(اگر درست انجام شود).
چالش اصلی در سئو کلاه سفید، زمان بر بودن آن است. با توجه به این که زمان و بودجه دو عامل مهم در خدمات سئو است، متخصص سئو از تکنیک هایی برای تقویم و تسریع در رشد رتبه محتوا استفاده می کند. این روش ها اگر به درستی اجرا شوند، باعث پیشرفت پروژه می شوند. در مقابل اجرای نادرست آن ها منجر به خسارات بزرگی خواهد شد.
خدمات سئو وردپرس سایت های فروشگاهی و شرکتی چه تفاوتی با هم دارد؟
1- سایت های شرکتی
در اینگونه سایت ها هدف بیشتر اطلاع رسانی است و محصولی بارگذاری نمی شود. صفحه فروشگاه را در آن ها نمی بینیم. هدف آن ها بیشتر برندسازی، جذب بازدید و ایجاد راه ارتباط با مشتریان است.
البته در آن ها می توان مشتری نیز جذب کرد. اما بیشتر با هدف ایجاد لید(Lead) مانند تماس تلفنی یا پر کردن فرم تماس و سفارش. اما به جای صفحه محصول، برگه های محتوا را خواهیم دید.
2- سایت های فروشگاهی
فروشگاه های آنلاین، دارای صفحه فروشگاه، صفحات محصول و احتمالا دسته بندی های محصول است.
ممکن است شما فروش مستقیم آنلاین داشته باشید یا نه. در حالت دوم هدف این است که مخاطب محصول را ببیند و به سمت انجام یک اقدام هدایت شود. مثلا با تیم فروش تماس بگیرد.
زمان مورد نیاز برای مشاهده نتایج خدمات سئو و پشتیبانی وردپرس چقدر است؟
عوامل زیادی بر زمان نتیجه گیری از سئو و رسیدن به بازدیدکننده یا مشتری، دخیل است. در زیر لیست مهم ترین آن ها را می بینیم:
1- عمر دامنه و سایت
عمر مفید دامنه به ما کمک می کند، زودتر به نتیجه برسیم. البته توجه کنید که عمر مفید. اگر دامنه غیر فعال بوده یا در حوزه ای دیگر شناخته شده است، عمر آن غیر مفید خواهد بود. گوگل نیز در آپدیت ماه مارس 2024 خود این نکته اشاره می کند.
1- شرایط فعلی وب سایت از نظر سئو و محتوا
هر چقدر سایت شما از نظر سئو و محتوا قدرتمند باشد، نتیجه های بعدی سریع تر به دست می آید. برای سایت های معتبر و عالی، نتایج را حتی طی چند ساعت می توانیم مشاهده کنیم.
1- شهرت برند در اینترنت
2- میزان فعالیت در شبکه های اجتماعی
3- شدت رقابت حوزه کسب و کار
4- کلمات کلیدی هدف
5- تعداد محصولات
6- بودجه پروژه
در مجموع نمی توان زمان دقیقی برای نتیجه گیری تعیین نمود. اما در حالت واقع بینانه، زمانی بین 6 تا 12 ماه برای سایت های تازه کار متصور هستیم. در حالی که سایت های با سابقه، این زمان تا چند ساعت کاهش می یابد. این تفاوت نیز به دلیل میزان اعتماد گوگل و البته توانایی پاسخگویی سایت به نیازهای مخاطبین است.
مراحل درخواست سئو سایت وردپرسی
تماس با عالیجناب محتوا
می توانید با شماره 09905179462 تماس بگیرید. یا فرم تماس با ما را تکمیل نمایید.
مشاوره رایگان سئو
پس از بررسی اولیه سایت، مشاوره رایگان و نیاز سنجی کسب و کار، در این مرحله هزینه های ماهیانه نیز برآورد می شود.
تدوین استراتژی سئو
تحقیق کلمات کلیدی و برنامه محتوایی در ابتدای پروژه انجام می شود. هر 3 ماه یک بار مورد بازبینی قرار می گیرند.
ارائه برنامه محتوای ماهانه
برنامه محتوا و سئو به صورت ماهانه ارائه می شود. پس از واریز هزینه توسط کارفرما، اجرای سئو پروژه آغاز می گردد.
گزارش اجرا و نتایج
گزارش اجرای برنامه و نتایج به دست آمده در پایان ماه خدمت شما تقدیم می شود.
ارائه پیشنهادهای تکمیلی
با توجه به پیشرفت پروژه، متخصصین ما پروپوزال های تکمیلی برای ارتقا سطح کیفیت خدمات سئو وردپرس و فروش بیش تر ارائه می دهند.