خدمات دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

رشد بی سابقه خرید اینترنتی در زمان اوج کرونا را به شیوع این بیماری نسبت می دادند. اما پس از فروکش کردن بیماری ، مشخص شد که خرید آنلاین دیگر یک فرهنگ عمومی شده است. 

در دنیای امروز ، با پیشرفت فناوری و اینترنت ، شرکت‌ها و کسب و کارها نیاز دارند تا با استفاده از روش‌های مدرن و جدید ، به مشتریان خود دسترسی داشته باشند و در بازار رقابتی ، برتری حاصل کنند. به همین دلیل ، خدمات دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک راهکار مهم در رشد کسب و کارها بسیار حیاتی هستند.

کسب و کارهایی که زودتر از بازارایابی در فضای مجازی بهره می برند ، به سرعت رشد می کنند و آن هایی که در غفلت می مانند ، به انزوا می روند.

دیجیتال مارکتینگ اصفهان

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ در واقع شامل مجموعه‌ای از روش‌هایی است که با هدف بهبود عملکرد و افزایش فروش ، به رشد کسب و کارها کمک می‌کنند. این روش‌ها شامل سئو ، تبلیغات ، شبکه‌های اجتماعی ، طراحی وب سایت حرفه‌ای ، بهینه‌سازی محتوا و … می‌شوند.
بازاریابی محتوایی

 سئو

SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو (search engine optimization) است. سئو فرآیندی است که برای کمک به یک وب سایت یا محتوایی در رتبه بالاتر در گوگل انجام می شود.
تفاوت اصلی بین سئو و تبلیغات پولی در این است که سئو شامل رتبه‌بندی «ارگانیک» است ، به این معنی که برای آن که در صفحه اول گوگل حضور داشته باشید ، پولی پرداخت نمی‌کنید.
به بیان ساده ما محتوایی ارزشمند تولید می کنیم و وقتی کسی عبارتی مرتبط را جستجو می کند ، ما را می بیند و به سایت ما می آید.
اکثر جستجوهای آنلاین با موتور جستجویی مانند گوگل آغاز می شوند. در واقع، 75 درصد از این جستجوها در گوگل شروع می شود.

هنگامی که موضوعی را که می خواهید هدف قرار دهید شناسایی کردید ، باید محتوایی ایجاد کنید که شایسته رتبه های برتر در صفحه نتایج گوگل(SERP) باشد. این بدان معنی است که محتوای شما باید چهار “معیار” را پشت سر بگذارد:

✅ ارتباط(Relevancy) : محتوای خود را با هدف جستجو ، به عنوان مثال “چرا” پشت یک عبارت جستجو تنظیم کنید.

✅ دقت نظر(Thoroughness) : تمام چیزهایی که جستجوگران انتظار دارند و می خواهند ببینند را پوشش دهید. تجزیه و تحلیل هدف جستجو به شما یک ایده اساسی می دهد ، اما باید صفحات مرتبط با رتبه بندی بالا را نیز برای به دست آوردن سرنخ ، بررسی و ارزیابی کنید.

✅ منحصر به فرد بودن(Uniqueness) : اگر محتوای همان مقالات دیگران باشد ، نه تنها در نتایج جستجو رتبه ای کسب نمی کند ، بلکه باعث آسیب جدی به اعتبار برند شما خواهد بود. یک برند کپی کار!

✅ وضوح(Clarity) : مطالب خود را واضح و خوانا کنید. قطعا متنی که خواندن آن سخت و طاقت فرسا است طرفداری ندارد ، هرچند محتوای مفیدی داشته باشد.

وقتی این کارها را انجام دادید ، زمان بهینه‌سازی‌های «فنی» مانند قرار دادن کلمه کلیدی در عنوان می رسد.

 

برای دریافت خدمات سئو از مجموعه دیجیتال مارکتینگ در اصفهان ، کافی است با ما تماس بگیرید.

تبلیغات کلیکی

PPC یا پرداخت به ازای کلیک نوعی بازاریابی اینترنتی است که شامل پرداخت به ازاری هر بار کلیک روی یکی از آگهی‌های تبلیغاتی می‌شود.شما فقط زمانی برای تبلیغات پول پرداخت می کنید که واقعاً روی تبلیغ شما کلیک شود. این اساساً روشی برای “خرید” بازدید از سایت های دیگر است.
بر خلاف سئو ، تبلیغات کلیکی زودبازده است و می تواند دقیقا مشتریانی که همین الان برای خرید آماده هستند را جذب کند.

برای دریافت خدمات تبلیغات آنلاین از مجموعه دیجیتال مارکتینگ در اصفهان ، کافی است با ما تماس بگیرید.

بازاریابی محتوایی (Content Marketing)

بازاریابی محتوایی یا Content Marketing را می توان یکی از اصلی ترین انواع بازاریابی در دنیای امروز دانست. در سال ۲۰۲۱ تعداد خریداران اینترنتی به ۲.۱۴ میلیارد رسید و این یعنی یک چهارم جمعیت کل جهان. اگر مناطق محروم کره زمین مانند بخشی از افریقا و اسیا را که دارای محرومیت های شدید هستند در نظر نگیریم ، این نسبت بسیار بزرگ تر نیز می شود. می توان گفت تقریبا تمام کسانی که به اینترنت دسترسی دارند به صورت مستقیم یا غیر مستقیم بخشی از خریدهای خود را از طریق اینترنت انجام می دهند.

بازاریابی محتوایی چیست؟

در حالی که همه در مورد اهمیت حضور در فضای مجازی و جذب مشتری آنلاین صحبت می کنند ، چرا برخی بسیار موفق و پیشرو هستند و بعضی دیگر فقط در حال هزینه کردن هستند و به نتیجه ای نمی رسند. اینجاست که بحث داشتن استراتژی درست اهمیت خود را نشان می دهد. به شخصه کسب و کارهای زیادی را دیدم که به دنبال داشتن یک سایت و یا پیج اینستاگرام هستند چون فقط دیده اند دیگران این کار را می کنند در حالی که هیچ برنامه و استراتژی برای این مسیر ندارند.

بازاریابی محتوا یا content marketing دقیقا همان چیزی است که بین این دو تمایز ایجاد می کند. علمی دقیق که ترکیبی از علوم مختلف از جمله روانشناسی و نوروساینس که به طور شفاف تعیین می کند در چه مرحله ای باید کدام کار را انجام دهیم و با مخاطب چگونه صحبت کنیم تا کاری که ما می خواهیم را انجام دهد.

علم بازاریابی از طریق محتوا به ما می گوید فقط طراحی یک سایت یا انتشار محتوا کافی نیست و باید دقیقا بدانیم برای چه کسی ، با چه میزان اطلاعات و در چه مرحله ای این کار را انجام می دهیم. برای برخی بهتر است مستقیما  محصول را شرح دهیم در حالی که به برخی دیگر باید یک پیشنهاد فرعی ارائه کنیم. تعدادی از مقالات باید برای دریافت رتبه های برتر در نتایج جستجوی گوگل طراحی شوند ،  تعدادی دیگر فقط در دسترس تعداد کمی از مخاطبین قرار می دهیم.

برای دریافت خدمات بازاریابی محتوایی از مجموعه خدمات دیجیتال مارکتینگ در اصفهان ، کافی است با ما تماس بگیرید.

ایمیل مارکتینگ

بازاریابی ایمیلی هنوز هم یکی از موثرترین کانال های بازاریابی دیجیتال است. بسیاری از افراد ایمیل مارکتینگ را با پیام های ایمیل اسپم اشتباه می گیرند. اما بازاریابی ایمیلی این نیست. این نوع بازاریابی به شرکت ها اجازه می دهد تا به مشتریان بالقوه و هر فرد دیگری که به برندها و محصولات آنها علاقه مند است دسترسی پیدا کنند.

بسیاری از دیجیتال مارکترها از سایر کانال های بازاریابی دیجیتال برای افزودن سرنخ به لیست ایمیل خود استفاده می کنند. سپس، با استفاده از ایمیل مارکتینگ، قیف های جذب مشتری ایجاد می کنند تا آن سرنخ ها را به مشتری تبدیل کنند.

بازاریابی رسانه های اجتماعی(Social Marketing)

اهداف اولیه کمپین بازاریابی رسانه های اجتماعی ایجاد آگاهی از برند و ایجاد اعتماد اجتماعی است. همانطور که در سوشال مارکتینگ عمیق تر می شوید، می توانید از آن برای به دست آوردن سرنخ و به عنوان یک کانال بازاریابی یا فروش مستقیم استفاده کنید. پست های اینستاگرام و توییت های تبلیغاتی دو نمونه از بازاریابی رسانه های اجتماعی هستند.

با استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ ما در شهر اصفهان، متخصصین ما در زمینه بازاریابی در اینستاگرام ، تلگرام و … را در کنار خود داشته باشید.

 ویدئو مارکتینگ(Video Marketing)

 بر اساس تحقیقات کمپانی wyzowl در مورد ویدئو مارکتینگ ، 73% از خریداران ترجیح می دهند اطلاعات مربوط به محصولات یا خدمات را از طریق ویدئو دریافت کنند. بازاریابی ویدئویی می تواند نرخ تبدیل را افزایش دهد ، نرخ بازگشت سرمایه را بهبود بخشد و به ما کمک کند تا روابط احساسی بهتری با مخاطبین برقرار کنیم.

علاوه بر وب سایت خودمان، اینستاگرام و آپارت بهترین مکان برای بازاریابی محتوایی ویدئویی برای کاربران ایرانی است. از سایت جهانی یوتیب نیز هم برای بازارهای داخلی و هم برای صادرات غافل نشوید.

مشکلی که بسیاری از کسب و کارهای اصفهانی با آن روبه رو هستند، قیمت بالای تولید ویدئو است. قیمت های اعلام شده در بازار به قدری بالاست که اغلب شرکت ها از روش موثر صرف نظر می کنند!

ما در مجموعه عالیجناب محتوا با تمرکز بر چابکی و جنبه های بازاریابی(در مقابل ایده آل گرایی فلج کننده) ، تولید کلیپ های ویدئویی را با قیمتی بسیار پایین تر ارائه می کنیم. تا انجام این روش هیجان انگیز از دیجیتال مارکتینگ را برای شما امکان پذیر سازیم.