09905179462
با ما تماس بگیرید – حتی روزهای تعطیل!

خدمات سئو سایت حرفه ای

خدمات سئو سایت راه حل کسب و کارهای موفق برای جذب مشتری است. یک بار به تغییر رفتار افراد در چند سال گذشته نگاهی بیاندازید. برای پاسخ به هر سوال، پیدا کردن یک آدرس و یا یک فروشگاه احتمالا جستجو در گوگل از جمله اولین کارهایی است که انجام می دهید.

خدمات سئو

خدمات سئو(seo services) شامل تدوین استراتژی سئو، تحقیق کلمات کلیدی، تولید محتوای سئو شده، بهبود ساختار و ارتباط داخلی وب سایت، ساخت بک لینک های با کیفیت، بهینه سازی تجریه کاربری و سئو تکنیکال می شود. هدف نهایی این خدمات، بالا بردن رتبه و موقعیت وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجوی گوگل و افزایش نمایش سایت شما در برابر مخاطبین است.

لیست خدمات سئو سایت استاندارد شامل چه مواردی است؟

اجرا پروژه

آموزش سئو

مشاوره و منتورینگ

خدمات سئو سایت برای چه کسب و کارهایی مهم است؟

خدمات سئو سایت

مهم ترین دلایلی که اثبات می کنند توجه به سئو وب  سایت برای هر کسب و کاری حیاتی است را در زیر می بینیم:

1-بیشترین بازدیدکنندگان سایت های اغلب از جستجوی ارگانیک هستند.

ترافیک ارگانیک(Organic traffic) آن دسته از کاربرانی هستند که خود در گوگل جستجو می کنند و به وب سایت شما می آیند. در اکثر وب سایت ها، بیشتری مخاطبین از همین نوع هستند. اگر سایت خود را برای بازدید ارگانیک بهینه نکنید، برای جذب مشتری باید به صورت مدام تبلیغات پولی انجام دهید که بسیار پرهزینه است.

2- سئو باعث ایجاد اعتماد و اعتبار برند می شود.

مشتریان معمولا به یک سایت اعتماد می کنند، چون صرفا در رتبه های برتر گوگل است. کاربران به گوگل اعتماد دارند، حال اگر این منبع اعتماد، شما را به آن ها معرفی کند، راحت تر از شما خرید می کنند.

3- سئو بر چرخه خرید تأثیر می گذارد.

ما نمی خواهید صرفا برای شما بازدیدکننده بیاوریم. یکی از مزیت های سئو حرفه بر خدمات ارزان قیمت در همین است. ما با استفاده از قیف بازاریابی، روانشناسی اجتماعی، نوروساینس و تکنیک های فروش آنلاین، مخاطبین را به سمت خرید بیشتر و ایجاد وفاداری سوق می دهیم.

4- سئو نسبت به روش های دیگر، ارزان و مقرون به صرفه است.

سرمایه گذاری بر روی سئو می تواند کسب و کار شما را متحول کنید. برای یک ماموریت حضوری، چقدر هزینه می کنید؟ حال تصور کنید، یک مقاله خوب نوشته می شود و تمام مردم ایران می توانند آن را ببینند. از شهرهایی که حتی برای تفریح هم به آنجا نرفته اید نیز مشتری خواهید داشت. سایت شما زمانی که همه کارمندان، خواب هستند نیز به کار خود ادامه می دهد.

انواع خدمات سئو

خدمات بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو شامل انواع مختلفی است که رایج ترین آن ها عبارت اند از:

لیست انواع خدمات سئو

1- سئو داخلی

به آن On-page SEO یا On-site SEO نیز می گویند. طراحی و ایجاد یک محتوای با کیفیت که مورد توجه موتورهای جستجو باشد بخش مهمی از آن است. تحلیل رقبا، تعیین دقیق اهداف، شناخت پرسونای مخاطب، تحقیق کلمات کلیدی و تسلط بر الگوریتم های گوگل برای دستیابی به رتبه های برتر در سرچ های گوگل، نیازهای ضروری هستند.

تعیین عنوان درست، متا تگ ها، لینک های داخلی درست، تجریه کاربری و بررسی نقاط دسترسی مشتریان از جمله مواردی است که باید در کنار محتوای مفید، به درستی انجام شود تا صفحات سایت ما، قابلیت قرارگیری در بهترین جایگاه را داشته باشند.

2- سئو خارجی

هر آنچه برای ارتقای اعتبار سایت در خارج از آن انجام می دهیم، Off-page SEO نام دارد. بک لینک گیری در سایت های معتبر، رپورتاژ آگهی، فعالیت در شبکه های اجتماعی و مانند آن. سئو خارجی از آن جهت اهمیت دارد که مانند یک شمشیر دو لبه است. اگر به درستی طراحی شود، بسیار کارساز است. در حالی که اشتباه می تواند خسارات زیادی به بار بیاورد. ما در مجموعه عالیجناب محتوا، با بهره گیری از کارشناسان با تجربه و متعهد، با کیفیت ترین خدمات سئو خارجی را ارائه می دهیم. بنابراین خاطراتان از این بابت راحت باشد.

انواع مختلف بک لینک گیری عبارت اند از:

  • لینک های طبیعی از طریق ایجاد محتوای ارزشمند و ویرال سازی آن
  • از کانال های شبکه های اجتماعی، انجمن ها و سایت های مربوطه
  • لینک های تجاری از طریق خرید و تبادل لینک و نویسندگان میهمان
  • پیوندهای محلی از لیست های تجاری و دایرکتوری های شهر و منطقه

3- سئو تکنیکال

سایتی که از نظر فنی، ممتاز نیست نمی تواند با بهترین ها رقابت کند. جنبه فنی وب سایت شامل موارد زیر است:

  • سریع باشد.
  • در تمام نمایشگر ها، از مانیتورهای بزرگ گرفته یا صفحه موبایل های کوچک ظاهری زیبایی داشته باشد.
  • ربات گوگل به راحتی در آن خزش(crawl) کند.
  • فایل robots.txt به درستی تنظیم شده باشد.
  • صفحات قابل ایندکس باشد.
  • لینک های خراب(dead links) نداشته باشد.
  • با متن های تکراری(duplicate content) موتورهای جستجو را گیج نکند.
  • امن باشد.
  • دارای Structured data مناسب باشد.
  • معماری سایت به درستی ایجاد شود.
  • سایت مپ(sitemap) به درستی تعریف شده باشد.

4- خدمات سئو محلی

که وب سایت شما را برای جستجوهای محلی بهینه می کند. به عنوان مثال هدف قرار دادن کلیدواژه هایی مانند “تولید کننده لیوان یکبار مصرف در شیراز” یا “سئو در اصفهان” از جمله سئو محلی یا لوکال(Local Seo) به حساب می آیند.

5- خدمات ممیزی سایت

یک فرآیند ارزیابی جامع از یک وب سایت برای شناسایی فرصت های بهبود سئو است. این کار شامل بررسی عوامل داخلی و خارجی متعددی است که بر رتبه بندی سایت در نتایج جستجو تأثیر می گذارد. خدمات ممیزی سئو وب سایت توسط متخصصان سئو ارائه می شود که از دانش و تجربه خود برای شناسایی مشکلات سئو و ارائه توصیه هایی برای بهبود آنها استفاده می کنند.

6- بهبود تجربه کاربری

بر خلاف تصور عمومی، سئو فقط در مورد کلمات کلیدی و محتوا نیست. موتورهای جستجو شروع به درک نیازهای کاربران و در نظر گرفتن آنها در رتبه بندی صفحات کرده اند. بنابراین، اگرچه ممکن است چندان مشهود به نظر نرسد، SEO و تجربه کاربری(UX) به صورت متقابل بر یکدیگر تأثیر می‌گذارند، و این موضوع قابل چشم پوشی نیست.

معیارهای UX مانند سرعت صفحه و سازگاری با موبایل(mobile friendliness) به عوامل اصلی رتبه بندی Google تبدیل شده اند. بنابراین، در نظر گرفتن تجربه کاربر از نظر سئو بسیار مهم است. زیرا موتورهای جستجو وب سایت ها را بر اساس نحوه تعامل کاربران با آنها رتبه بندی می کنند.

بهینه سازی از نظر ماهیت کسب و کار

  • خدمات سئو فروشگاهی یا Ecommerce SEO services، فرآیند بهینه‌ سازی یک فروشگاه اینترنتی برای موتورهای جستجو است. هدف از سئو سایت فروشگاهی، بهبود رتبه سایت فروشگاه اینترنتی در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط با محصولات و خدمات آن با هدف به حداکثر رساندن فروش است.
  • خدمات سئو سایت شرکتی شامل وب سایت هایی می شود که فروشگاه آنلاین ندارند. در آن ها می خواهیم، میزان بازدید را در کلمات کلیدی هدف افزایش دهیم. در این وب سایت ها ممکن است هدف بالا بردن تماس های ورودی یا افزایش بازدید باشد.
  • خدمات سئو سایت پزشکی  از این بابت با سایت های دیگر متفاوت است که با سلامت جامعه و مخاطبین در ارتباط خواهد بود. گوگل برای این سایت ها الگوریتم جداگانه ای به نام Medic دارد تا از افراد در برابر اطلاعات نادرست محافظت نمایید. علاوه بر رعایت اصول سئو معمول، باید به این الگوریتم خاص نیز ثابت کنیم که اطلاعات ما برای کاربران از نظر سلامتی و بهداشت، درست، به روز و مفید است.

مراحل انجام خدمات سئو

صعود به صدر نتایج گوگل و ساختن یک نام تجاری فوق العاده که می توانید به آن افتخار کنید چیزی بیش از اطمینان از درستی تمام جزئیات کوچک و جنبه های فنی سئو است. این کار باید طی مراحل سیستماتیک و با استراتژی سئو جامع انجام شود.

1- تعیین اهداف کسب و کار

ما فقط برای چند کلمه کلیدی سایت را سئو نمی کنیم. کار ما حرفه ای تر از تلاش های ساده سئو است. برنامه ما برای جذب مشتری واقعی و پایدار برای شما است. در این مسیر، ابتدا باید اهداف به وضوح تعیین شود.

کار بدون هدف، مانند رانندگی بدون دانستن مقصد است. شما صرفا به امید این که به جایی برسید ادامه خواهید داد.(ساعات بی پایانی را صرف ساختن سایت خود بدون برنامه می کنید!).

اگر یک سایت جدید دارید، بهتر است محصولات را محدود کنید تا هزینه ها را کاهش و بهره وری را افزایش دهید.

2- بررسی وضعیت وب سایت

اگر از قبل وب سایت دارید، باید وضعیت آن را بررسی کنیم. در چه مرحله ای از طراحی است؟ شاخص های Domain Authority و Spam Rate آن چه اعدادی را نشان می دهند؟ محتوای موجود چگونه است؟

اگر هنوز وب سایت ندارید، می توانید از خدمات طراحی سایت عالیجناب محتوا استفاده نمایید. ما سایت هایی حرفه ای و کاملا سئو شده(SEO Friendly) برای شما طراحی می کنیم. حضور متخصصین سئو در تیم طراحی، به ما اطمینان می دهد که وب سایت ایجاد شده کاملا با اصول سئو سازگار است.

تحلیل رقبا

دیده بانی و تحلیل رقبای سئو باید مستمرا صورت گیرد. بهینه سازی برای موتورهای جستجو یک رقابت همیشگی است. کسی که بهتر از دیگران عمل کند، پیروز است. پس در هر مرحله بهتر است رقبا را به خوبی زیر نظر داشته باشیم.

تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی با استفاده از google keyword planner
نمایی از پنل google keyword planner که برای کیورد ریسرچ و تحلیل کلیدواژه های رقبا از آن استفاده می کنیم.

شاید با سئوکارانی برخورد کرده باشید که می خواهند شما کلمات کلیدی را تعیین کنید. اساسا تحقیق و تعیین کلمات کلیدی یک علم دقیق است. در خدمات سئو حرفه ای و کارآمد، متخصص با استفاده از دانش، تجربه و ابزارهای مخصوص بهترین کلیدواژه ها را انتخاب می کند.

طراحی تقویم محتوایی

پس از تحقیق و تعیین کلیدواژه های ارزشمند، ما تقویم محتوا را برنامه ریزی می کنیم. انتشار زمانبندی شده، منظم و به موقع محتوا اهمیت زیادی برای موتورهای جستجو دارد.

تولید محتوا

تولید محتوای مناسب برای جذب مشتری از طریق موتور جستجوی گوگل، گامی است که تمام مراحل قبل برای رسیدن به آن انجام می شود. ما با توجه پرسونای مخاطب، کلیدواژه تعیین شده، تحلیل رقبا و بر اساس تقویم محتوایی، محتوا را طراحی و تولید می کنیم. این محتوا طی چند مرحله برای بهترین نتیجه پردازش و بازنگری شده تا آماده انتشار شود.

انتشار و مدیریت محتوا

پس از انتشار محتوا با توجه به اصول سئو استاندارد و حرفه ای، و پس از ایندکس شدن آن در گوگل، با گرفتن بازخورد، آن را به صورت دوره ای و منظم ارتقا می دهیم. رقابتی بودن خدمات سئو را فراموش نکنید. فقط انتشار بهترین محتوا کافی نیست. رقبا همیشه سعی می کنند بهتر از شما باشند، پس به صورت مداوم باید محتوای خود را پالایش نماییم و بهبود دهیم.

قیمت و تعرفه خدمات سئو

پکیج پایه
مناسب برای سایت های جدید و کوچک
تومان از 9 میلیون ماهیانه
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • 10 کلمه کلیدی کم رقابت + 2 کلمه کلیدی با رقابت متوسط
  • برندسازی در محتوا
  • ایجاد زیرساخت محتوایی قوی
  • سئو تکنیکال
  • سئو تصاویر
  • اسکیما و ریچ اسنیپت
  • google search console
  • سئو صنعتی لوکال
  • ثبت در گوگل مپ
  • طراحی لندینگ پیج
پکیج سئو پولساز
مناسب برای سایت های متوسط
تومان از 16 میلیون ماهیانه
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • 20 کلمه کلیدی کم رقابت + 5 کلمه کلیدی با رقابت متوسط
  • برندسازی در محتوا
  • ایجاد زیرساخت محتوایی قوی
  • سئو تکنیکال
  • سئو تصاویر
  • اسکیما و ریچ اسنیپت
  • google search console
  • سئو صنعتی لوکال
  • ثبت در گوگل مپ
  • طراحی لندینگ پیج
  • سئو صفحات محصول
  • سئو دسته بندی محصولات
  • سئو خارجی
محبوب
پکیج سئو حرفه ای
مناسب برای سایت های بزرگ
تومان از 23 میلیون ماهیانه
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • 30 کلمه کلیدی کم رقابت + 5 کلمه کلیدی با رقابت متوسط + 2 کلیدواژه رقابتی
  • برندسازی در محتوا
  • بلاگینگ پولساز
  • سئو تکنیکال
  • سئو تصاویر
  • اسکیما و ریچ اسنیپت
  • google search console
  • google analytics
  • hotjar
  • سئو صنعتی لوکال
  • ثبت در گوگل مپ
  • طراحی لندینگ پیج
  • سئو صفحات محصول
  • سئو دسته بندی محصولات
  • سئو خارجی
  • طراحی صفحات محصول بر اساس اصول فروش و بازاریابی عصبی
  • سئو تضمینی(در صورت تاخیر در برنامه، هزینه بازگردانده می شود.)

طراحی سایت سئو شده و خدمات پشتیبانی

اگر تاکنون وب سایت نداشته اید یا طراحی سایت شما مناسب نیست، می توانید با خیال راحت کار را به متخصصین ما بسپارید. ما با استفاده از دانش سئو، سایتی سئو شده را برای شما طراحی می کنیم. تمام طراحی سایت های وردپرسی ما زیر نظر متخصص سئو انجام می گردد تا مطمئن شویم، تمام اصول سئو در آن رعایت شده است.

انواع روش سئو کردن سایت

1- سئو کلاه سفید

خدمات سئو کلاه سفید

عبارت white hat SEO به تمام روش هایی که به اصول موتورهای جستجو از جمله گوگل پایبند هستند اشاره دارد. در این راهکار، تیم سئو با تلاش صادقانه سعی در رسیدن به اهداف کسب و کار می دارد. از جمله:

  • ارائه محتوا و خدمات با کیفیت
  • طراحی سایت ریسپانسیو، سریع و راحت برای کاربران
  • تلاش برای کمک به مخاطبین
  • نظم و ترتیب در انتشار محتوا

2- سئو کلاه سیاه             

سئو کلاه سیاه به عنوان یک عمل تایید نشده است که می تواند باعث افزایش رتبه سایت شود. با این حال با توجه به این که قوانین موتورهای جستجو را نقض می کند، پس از مدتی، باعث حذف وب سایت از صفحه نتایج می شود. روش کلاه سیاه می تواند باعث نابودی کامل یک سایت پس از مدت کوتاهی شود.

3- سئو کلاه خاکستری

ترکیبی از دو روش بالا را gray hat SEO می نامند. به عنوان مثال تولید محتوای باکیفیت و خرید بک لینک برای آن، که اولی تکنیکی کلاه سفید و بعدی کلاه سیاه محسوب می شود.

هر چند برخی از بک لینک گیری ها با سیاست های گوگل در تضاد است، با توجه به Google Search Console ، گوگل ایرادی در آن نمی بیند(اگر درست انجام شود).

چالش اصلی در سئو کلاه سفید، زمان بر بودن آن است. با توجه به این که زمان و بودجه دو عامل مهم در خدمات سئو است، متخصص سئو از تکنیک هایی برای تقویم و تسریع در رشد رتبه محتوا استفاده می کند. این روش ها اگر به درستی اجرا شوند، باعث پیشرفت پروژه می شوند. در مقابل اجرای نادرست آن ها منجر به خسارات بزرگی خواهد شد.

اجرای پروژه خدمات سئو چقدر زمان می برد؟

یکی از مهمترین مواردی که باید در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود در نظر بگیرید، بهینه سازی برای موتور جستجو شما است. بدون سئو جایگاهی واقعی در دنیای دیجیتال نخواهید داشت. گرچه SEO بسیار مهم است، اما می تواند برای مدیران بسیار گیج کننده باشد.

یکی از دلایل اصلی این سردرگمی ناشی از این واقعیت است که سئو یک شبه اتفاق نمی افتد.

  • اما خدمات سئو چقدر طول می کشد؟
  • چگونه می توان تشخیص داد که یک استراتژی سئو چه زمانی نتیجه می دهد؟
  • و چه اقداماتی را امروز می توانید برای بهبود آن انجام دهید؟

فرایند سئو کردن یک سایت، معمولا پروسه ای زمان بر و بلند مدت است. این که برای مشاهده نتایج به چه میزان باید صبر کنیم، به وضعیت سایت بستگی دارد.

 

چه زمانی باید انتظار مشاهده نتایج سئو را داشته باشید؟

پاسخ کوتاه این است که معمولا می توانیم نتایج را پس 4 تا 12 ماه ببینیم.

اما این زمان با توجه به عوامل بالا کاملا متغیر است. اگر سایت ما از قبل سئو خوبی دارد. می توانیم نتایج را حتی زیر یک ماه ببینیم. در مقابل اگر وب سایت جدیدی طراحی کرده ایم. یا خدمات سئوی قبلی دارای کیفیت خوبی نبوده است، باید بیشتر صبر کنیم و در مواردی حتی به تلاش بیش از یک سال نیاز است.

چگونه خودتان تشخیص دهید که آیا خدمات سئو سایتی که دریافت می کنیم، با کیفیت است؟

ما تمام موارد بالا را در پروژه های خود انجام می دهیم، با این حال انتظار نداریم شرکت های دیگر سئو نیز این کار را بکنند. چون واقعا بیشتر آن ها فراتر از سئو هستند. در زیر چک لیست کیفیت خدمات سئو که مدیران می توانند با بررسی آن ها سطح کیفی کار را تشخیص دهند، می بینیم:

  1. نظم و تعهد: از آن جایی که سئو یک فرآیند طولانی مدت است، حفظ نظم در طولانی مدت اهمیت بالایی دارد. گزارش تمام کارها را دریافت کنید تا مطمئن شوید، خدمات سر وقت انجام می شود.
  2. سرعت سایت: کندی می تواند همه چیز را خراب کند.
  3. محتوای با کیفیت: تمام صفحات باید دارای محتوای کافی، با کیفیت و تاثیرگذار باشد. برای آن کار کمی وقت بگذارید. خوب است که گاهی صبح ها قبل از شروع کار، در سایت خود چرخی بزنید. صفحات را با رقبای قدرتمند مقایسه کنید. همچنین از مقاله چگونه محتوای با کیفیت تولید کنیم؟  کمک بگیرید.
  4. thin content :  این یک اصطلاح در دنیای سئو برای محتوای بسیار ضعیف و با حجم کم است. اجازه ندهید به نام کمیت، thin content های زیادی در سایت شما ایجاد کنند. صفحات محصول با چند خط توضیحات، نمونه رایج هستند.
  5. نتایج جستجوی گوگل: انتظار داریم پس از حداکثر 3 ماه در چند عبارت کلیدی(یا حداقل یکی) به صفحه اول گوگل رسیده باشیم. در خدمات حرفه ای، کلیدواژه ها را سئوکار تعیین می کند، پس باید مهارت خود را در این کار نیز نشان دهد.

کیفیت و میزان پیشرفت یک پروژه به عوامل فنی و محتوایی زیادی بستگی دارد، اما با استفاده از چک لیست بالا، می توانید بدون درگیر شدن با جزئیات زیاد، آن را تشخیص دهید.

مراحل درخواست سئو سایت

تماس با عالیجناب محتوا

می توانید با شماره 09905179462 تماس بگیرید. یا فرم تماس با ما را تکمیل نمایید.

مشاوره رایگان سئو

پس از بررسی اولیه سایت، مشاوره رایگان و نیاز سنجی کسب و کار، در این مرحله هزینه های ماهیانه نیز برآورد می شود.

تدوین استراتژی سئو

تحقیق کلمات کلیدی و برنامه محتوایی در ابتدای پروژه انجام می شود. هر 3 ماه یک بار مورد بازبینی قرار می گیرند.

ارائه برنامه محتوای ماهانه

برنامه محتوا و سئو به صورت ماهانه ارائه می شود. پس از واریز هزینه توسط کارفرما، اجرای سئو پروژه آغاز می گردد.

گزارش اجرا و نتایج

گزارش اجرای برنامه و نتایج به دست آمده در پایان ماه خدمت شما تقدیم می شود.

ارائه پیشنهادهای تکمیلی

با توجه به پیشرفت پروژه، متخصصین ما پروپوزال های تکمیلی برای ارتقا سطح کیفیت خدمات سئو وب سایت و فروش بیش تر ارائه می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *