09905179462
با ما تماس بگیرید – حتی روزهای تعطیل!

خدمات سئو سایت حرفه ای

خدمات سئو سایت راه حل کسب و کارهای موفق برای جذب مشتری است. یک بار به تغییر رفتار افراد در چند سال گذشته نگاهی بیاندازید. برای پاسخ به هر سوال، پیدا کردن یک آدرس و یا یک فروشگاه احتمالا جستجو در گوگل از جمله اولین کارهایی است که انجام می دهید.

خدمات سئو سایت

خدمات سئو چیست؟

خدمات سئو(seo services) شامل تدوین استراتژی سئو، تحقیق کلمات کلیدی، تولید محتوای سئو شده، بهبود ساختار و ارتباط داخلی وب سایت، ساخت بک لینک های با کیفیت، بهینه سازی تجریه کاربری و سئو تکنیکال می شود. هدف نهایی این خدمات، بالا بردن رتبه و موقعیت وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجوی گوگل و افزایش نمایش سایت شما در برابر مخاطبین است.

سئو Seo چیست؟

سئو(بهینه سازی برای موتورهای جستجو) یا SEO(search engine optimization) به زبان ساده یعنی فرایند بهبود وب سایت شما برای دیده شدن بیشتر در موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و … . وقتی در گوگل به دنبال یافتن راه حل یک مشکل هستید و یا می خواهید محصولی بخرید را به یاد بیاورید. به احتمال زیاد راه حل یا محصول را در همان صفحه اول گوگل پیدا می کنید(می خرید) و به صفحات بعدی نمی روید. چرا این سایت ها در صفحه اول هستند؟(چرا سایت های دیگر نه؟) پاسخ در سئو است.

پاسخ سوال در سئو حرفه ای است. مدیران آن ها سایت خود را به خوبی سئو کرده اند. اگر می خواهید سایت شما هم مانند آن ها در صفحه اول گوگل(Google SERP) باشد، می توانید از خدمات سئو حرفه ای عالیجناب محتوا بهره ببرید. با قرار گرفتن در نتایج برتر، می توانید بدون دردسر تعداد زیادی از مشتریان را جذب کنید.

سئو کل نگر(Holistic SEO)

خدمات سئو جامع

سئو کل نگر یا سئو جامع (Holistic SEO) رویکردی نوین در دنیای سئو است که به جای تمرکز صرفاً بر ترفندهای مقطعی، بر بهینه‌سازی تمام جنبه‌های یک وب‌سایت با هدف ارائه تجربه‌ای لذت‌بخش برای کاربران تاکید دارد. در این رویکرد، سئو به عنوان یک ابزار برای بهبود تجربه کاربری و جلب رضایت همزمان گوگل و کاربران در نظر گرفته می‌شود.
 
در سئو کل‌ نگر، هماهنگی و بهینه‌ سازی تمام جنبه‌ های وب‌ سایت از جمله محتوا، ساختار، سرعت بارگذاری، ارتباط با شبکه‌ های اجتماعی، و سایر عوامل، به منظور ایجاد یک تجربه کاربری شگفت‌ آور و جلب اعتبار موتورهای جستجو صورت می‌ پذیرد. این رویکرد با تأکید بر کیفیت محتوا، ارزش افزوده برای کاربران، و ارتقاء کلی تجربه آن‌ ها، به بهبود رتبه‌ در صفحه نتایج گوگل و افزایش رضایت کاربران می‌ انجامد.

خدمات سئو سایت برای چه کسب و کارهایی مهم است؟

بهینه سازی برای موتورهای جستجو موثرترین، با دوام ترین و کم هزینه ترین روش برای برندسازی و ساخت یک برند قدرتمند است. اگر می خواهید همه برند شما را بشناسند و یا ویژگی های خاصی را در ذهن مخاطبین در مورد آن ایجاد کنید، سئو سایت حرفه و درست می تواند بهترین راه باشد.

با تغییر رفتار کاربران و تمایل شدید آن ها به استفاده از فضای مجازی، حتی سنتی ترین کسب و کارها نیز به اهمیت دیجیتال مارکتینگ پی برده اند. مدیران هوشیار به سرعت به آن اهمیت می دهند و سرمایه گذاری و کار را شروع می کنند.

مهم ترین دلایلی که اثبات می کنند توجه به سئو وب سایت حیاتی است را در زیر می بینیم:

1-بیشترین بازدیدکنندگان سایت های اغلب از جستجوی ارگانیک هستند.

ترافیک ارگانیک(Organic traffic) آن دسته از کاربرانی هستند که خود در گوگل جستجو می کنند و به وب سایت شما می آیند. در اکثر وب سایت ها، بیشتری مخاطبین از همین نوع هستند. اگر سایت خود را برای بازدید ارگانیک بهینه نکنید، برای جذب مشتری باید به صورت مدام تبلیغات پولی انجام دهید که بسیار پرهزینه است.

2- سئو باعث ایجاد اعتماد و اعتبار برند می شود.

مشتریان معمولا به یک سایت اعتماد می کنند، چون صرفا در رتبه های برتر گوگل است. کاربران به گوگل اعتماد دارند، حال اگر این منبع اعتماد، شما را به آن ها معرفی کند، راحت تر از شما خرید می کنند.

3- سئو بر چرخه خرید تأثیر می گذارد.

ما نمی خواهید صرفا برای شما بازدیدکننده بیاوریم. یکی از مزیت های سئو حرفه بر خدمات ارزان قیمت در همین است. ما با استفاده از قیف بازاریابی اجتماعی، نوروساینس و تکنیک های فروش آنلاین، مخاطبین را به سمت خرید بیشتر و ایجاد وفاداری سوق می دهیم.

4- سئو نسبت به روش های دیگر، ارزان و مقرون به صرفه است.

سرمایه گذاری بر روی سئو می تواند کسب و کار شما را متحول کنید. برای یک ماموریت حضوری، چقدر هزینه می کنید؟ حال تصور کنید، یک مقاله خوب نوشته می شود و تمام مردم ایران می توانند آن را ببینند. از شهرهایی که حتی برای تفریح هم به آنجا نرفته اید نیز مشتری خواهید داشت. سایت شما زمانی که همه کارمندان، خواب هستند نیز به کار خود ادامه می دهد.

انواع خدمات سئو

لیست انواع خدمات سئو

 

1- سئو داخلی

به آن On-page SEO یا فOn-site SEO نیز می گویند. طراحی و ایجاد یک محتوای با کیفیت که مورد توجه موتورهای جستجو باشد بخش مهمی از آن است. تحلیل رقبا، تعیین دقیق اهداف، شناخت پرسونای مخاطب، تحقیق کلمات کلیدی و تسلط بر الگوریتم های گوگل برای دستیابی به رتبه های برتر در سرچ های گوگل، نیازهای ضروری هستند.

تعیین عنوان درست، متا تگ ها، لینک های داخلی درست، تجریه کاربری و بررسی نقاط درسترسی مشتریان از جمله مواردی است که باید در کنار محتوای مفید، به درستی انجام شود تا صفحات سایت ما، قابلیت قرارگیری در بهترین جایگاه را داشته باشند.

2- سئو خارجی

هر آنچه برای ارتقای اعتبار سایت در خارج از آن انجام می دهیم، Off-page SEO نام دارد. بک لینک گیری در سایت های معتبر، رپورتاژ آگهی، فعالیت در شبکه های اجتماعی و مانند آن. سئو خارجی از آن جهت اهمیت دارد که مانند یک شمشیر دو لبه است. اگر به درستی طراحی شود، بسیار کارساز است. در حالی که اشتباه می تواند خسارات زیادی به بار بیاورد. ما در مجموعه عالیجناب محتوا، با بهره گیری از کارشناسان با تجربه و متعهد، با کیفیت ترین خدمات سئو خارجی را ارائه می دهیم. بنابراین خاطراتان از این بابت راحت باشد.

3- سئو تکنیکال

سایتی که از نظر فنی، ممتاز نیست نمی تواند با بهترین ها رقابت کند. جنبه فنی وب سایت شامل موارد زیر است:

  • سریع باشد.
  • ربات گوگل به راحتی در آن خزش(crawl) کند.
  • فایل txt به درستی تنظیم شده باشد.
  • صفحات قابل ایندکس باشد.
  • لینک های خراب(dead links) نداشته باشد.
  • با متن های تکراری موتورهای جستجو را گیج نکند.
  • امن باشد.
  • دارای Structured data مناسب باشد.
  • سایت مپ به درستی تعریف شده باشد.

مراحل انجام خدمات سئو

صعود به صدر نتایج گوگل و ساختن یک نام تجاری فوق العاده که می توانید به آن افتخار کنید چیزی بیش از اطمینان از درستی تمام جزئیات کوچک و جنبه های فنی سئو است. این کار باید طی مراحل سیستماتیک و با استراتژی سئو جامع انجام شود.

مرحله صفر- مشاوره رایگان سئو

برای شروع کار می توانید از مشاوره رایگان متخصصین شرکت سئو عالیجناب محتوا استفاده کنید. ما با بررسی اولیه وب سایت و با توجه به اهداف، بودجه و منابع موجود، بهترین راه حل ها برای موفقیت شما در جذب مشتری اینترنتی را ارائه می دهیم.

1- تعیین اهداف کسب و کار

ما فقط برای چند کلمه کلیدی سایت را سئو نمی کنیم. کار ما حرفه ای تر از تلاش های ساده سئو است. برنامه ما برای جذب مشتری واقعی و پایدار برای شما است. در این مسیر، ابتدا باید اهداف به وضوح تعیین شود.

کار بدون هدف، مانند رانندگی بدون دانستن مقصد است. شما صرفا به امید این که به جایی برسید ادامه خواهید داد.  (ساعات بی پایانی را صرف ساختن سایت خود بدون برنامه می کنید!).

اگر یک سایت جدید دارید، بهتر است محصولات را محدود کنید تا هزینه ها را کاهش و بهره وری را افزایش دهید.

2- بررسی وضعیت وب سایت

اگر از قبل وب سایت دارید، باید وضعیت آن را بررسی کنیم. در چه مرحله ای از طراحی است؟ شاخص های Domain Authority و Spam Rate آن چه اعدادی را نشان می دهند؟ محتوای موجود چگونه است؟

اگر هنوز وب سایت ندارید، می توانید از خدمات طراحی سایت عالیجناب محتوا استفاده نمایید. ما سایت هایی حرفه ای و کاملا سئو شده(SEO Friendly) برای شما طراحی می کنیم. حضور متخصصین سئو در تیم طراحی، به ما اطمینان می دهد که وب سایت ایجاد شده کاملا با اصول سئو سازگار است.

3- تعیین پرسونای مخاطب

موثرترین روش شکست در سئو این است که سعی کنیم برای همه افراد جامعه محتوا تولید کنیم. این کاری است که در بسیاری از پروژه های سئو انجام می شود! واقعا دلیل شکستشان هم همین است.

بسیاری کاشناسان بازاریابی معتقداند که تعیین مخاطبین مهم ترین مرحله بازاریابی محتوایی است. نکته اصلی این است که مشکلات و خواسته های مخاطبان خود را فهرست کنیم و بفهمیم که چه نوع محتوایی را بیشتر دوست دارند. همچنین، باید به این سوال مهم پاسخ دهیم – چیز منحصر به فردی که شما باید به مشتریان خود ارائه دهید چیست؟

4- استراتژی محتوا

سئو به تنهایی نمی تواند موفقیت ما را تضمین کند. ما نیاز به یک استراتژی قوی داریم. خدمات سئو حرفه ای عالیجناب محتوا فراتر از سئو معمول است. ما با بهره گیری از استراتژی محتوا، یک وب سایت مستحکم و قدرتمند می سازیم.

استراتژی محتوا مانند چسبی عمل می کند که تمام جنبه های مهم برای سئو را در کنار هم قرار می دهد. چرا که دیگر پر کردن صفحه از کلمات کلیدی و خریدن چند لینک، نمی تواند گوگل را فریب بدهد. موتورهای جستجو با استفاده از هوش مصنوعی، خودشان محتوا را درک می کنند. به همین دلیل انتشار هوشمندانه مطالب مفید، مرتبط، جذاب اهمیت بالایی دارد.

البته همه چیز در مورد SEO نیست. با استفاده از یک استراتژی قوی می توانید اعتماد مشتریان را جلب کردو نرخ تبدیل، تکرار خرید و وفادارسازی را افزایش داد.

  • اهداف و اولویت های سئو

اولویت های خدمات سئو سایت با توجه وضعیت وب سایت، بازار و اهداف کسب و کار به صورت دوره ای بررسی می شود. تا مطمئن شویم در جهت سودآوری هرچه بیشتر برای شما حرکت می کنیم. ممکن است عوامل مختلف فنی، مالی، بازاریابی و … مانع آن باشد که بر روی همه محصولات کار کرد. در این صورت می توانید با مشخص کردن لیستی از خواسته های مهم، بهترین بهره وری را داشته باشیم.

  • تحلیل رقبا

دیده بانی و تحلیل رقبای سئو باید مستمرا صورت گیرد. بهینه سازی برای موتورهای جستجو یک رقبایت همیشگی است. کسی که بهتر از دیگران عمل کند، پیروز است. پس در هر مرحله بهتر است رقبا را به خوبی زیر نظر داشته باشیم.

  • تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی با استفاده از google keyword planner

شاید با سائوکارانی برخورد کرده باشید که می خواهند شما کلمات کلیدی را تعیین کنید. اساسا تحقیق و تعیین کلمات کلیدی یک علم دقیق است. در خدمات سئو حرفه ای و کارآمد، متخصص با استفاده از دانش، تجربه و ابزارهای مخصوص بهترین کلیدواژه ها را انتخاب می کند.

  • طراحی تقویم محتوایی

پس از تحقیق و تعیین کلیدواژه های ارزشمند، ما تقویم محتوا را برنامه ریزی می کنیم. انتشار زمانبندی شده، منظم و به موفقع محتوا اهمیت زیادی برای موتورهای جستجو دارد.

  • تولید محتوا

تولید محتوای مناسب برای جذب مشتری از طریق موتور جستجوی گوگل، گامی است که تمام مراحل قبل برای رسیدن به آن انجام می شود. ما با توجه پرسونای مخاطب، کلیدواژه تعیین شده، تحلیل رقبا و بر اساس تقویم محتوایی، محتوا را طراحی و تولید می کنیم. این محتوا طی چند مرحله برای بهترین نتیجه پردازش و بازنگری شده تا آماده انتشار شود.

  • انتشار و مدیریت محتوا

پس از انتشار محتوا با توجه به اصول سئو استاندارد و حرفه ای، و پس از ایندکس شدن آن در گوگل، با گرفتن بازخورد، آن را به صورت دوره ای و منظم ارتقا می کنیم. رقابتی بودن خدمات سئو را فراموش نکنید. فقط انتشار بهترین محتوا کافی نیست. رقبا همیشه یعی می کنند بهتر از شما باشند، پس به صورت مداوم باید محتوای خود را پالایش نماییم و بهبود دهیم.

قیمت و تعرفه خدمات سئو

پکیج پایه

مناسب برای سایت های جدید و کوچک
تومان از 9 میلیون ماهیانه
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • برندسازی در محتوا
  • ایجاد زیرساخت محتوایی قوی
  • سئو تکنیکال
  • سئو تصاویر
  • اسکیما و ریچ اسنیپت
  • google search console
  • سئو صنعتی لوکال
  • ثبت در گوگل مپ
  • طراحی لندینگ پیج

پکیج سئو پولساز

مناسب برای سایت های متوسط
تومان از 16 میلیون ماهیانه
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • برندسازی در محتوا
  • ایجاد زیرساخت محتوایی قوی
  • سئو تکنیکال
  • سئو تصاویر
  • اسکیما و ریچ اسنیپت
  • google search console
  • سئو صنعتی لوکال
  • ثبت در گوگل مپ
  • طراحی لندینگ پیج
  • سئو صفحات محصول
  • سئو دسته بندی محصولات
  • سئو خارجی
محبوب

پکیج سئو حرفه ای

مناسب برای سایت های بزرگ
تومان از 23 میلیون ماهیانه
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • برندسازی در محتوا
  • بلاگینگ پولساز
  • سئو تکنیکال
  • سئو تصاویر
  • اسکیما و ریچ اسنیپت
  • google search console
  • google analytics
  • hotjar
  • سئو صنعتی لوکال
  • ثبت در گوگل مپ
  • طراحی لندینگ پیج
  • سئو صفحات محصول
  • سئو دسته بندی محصولات
  • سئو خارجی
  • طراحی صفحات محصول بر اساس اصول فروش و بازاریابی عصبی
  • سئو تضمینی(در صورت تاخیر در برنامه، هزینه بازگردانده می شود.)

عوامل تاثیرگذار بر قیمت سئو سایت

قیمت خدمات سئو سایت از عوامل مختلفی متاثر است. از مهم ترین عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دانش و تجربه متخصص سئو
  • مدل کار که می تواند ماهانه، ساعتی و یا پروژه ای باشد.
  • اهداف تعیین شده از طرف کسب و کار
  • اندازه وب سایت
  • مقیاس استراتژی طراحی شده
  • وضعیت سایت موجود
  • شدت رقابت حوزه کسب و کار در فضای مجازی

تفاوت خدمات سئو ارزان و حرفه ای در چیست؟

شاید با افراد یا شرکت هایی برخورد کرده باشید که خدمات سئو را با قیمت های بسیار پایین ارائه می دهند برخورد کرده باشید. ممکن است آن ها ادعا کنند که می توانند وب سایت شما را به کسب سود برسانند. اما واقعیت این است که آنها فقط سایت شما را نگهداری می کنند. تولید محتوای بی کیفیتی و تصادفی نمی تواند برای شما سودی داشته باشد.

شما قرار است با سایت هایی رقابت کنید که به درآمد رسیده اند و حاضر هستند هرچقدر لازم است برای حفظ جایگاه خود و ارتقا آن در گوگل، هزینه کنند. مگر این که کسانی که مدعی سئو ارزان قیمت هستند از جیب خودشان برای شما هزینه کنند!!

تنها با 1 میلیون تومان هم امکان افتتاح یک فروشگاه اینترنتی وجود دارد. اما این به هیچ وجه به این معنی نیست که این تنها چیزی است که برای سرمایه گذاری نیاز دارید.

حتی خرده فروشان نسبتاً کوچک نیز با خوشحالی 500 میلیون تا 1 میلیارد تومان برای یک فروشگاه فیزیکی پول می پردازند ، اما از هزینه 100 میلیون تومانی برای فروشگاه آنلاین که در واقع پتانسیل فروش خیلی بیشتری دارد ، خودداری می کنند.

عوامل موثر بر seo

✔ تولید محتوا

تولید محتوا بهترین روش بازاریابی درونگرا است. وقتی محتوا تولید می کنیم، اطلاعات رایگان و مفیدی را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهیم، مشتریان بالقوه را به وب سایت خود جذب می کنیم و مشتریان فعلی را از طریق تعامل حفظ می کنیم.

همانطور که آمارهای hubspot نشان می دهد، با تولید محتوا ارزش زیادی برای شرکت شما ایجاد می کند:

  • تقریباً 40 درصد از بازاریابان می گویند بازاریابی محتوا بخشی ضروری از استراتژی بازاریابی آنها است.
  • 81 درصد می گویند که شرکت آنها محتوا را به عنوان یک استراتژی تجاری می بیند.
  • بازاریابان B2B داده‌هایی دارند که می‌گوید بازاریابی محتوا ابزاری موفق برای پرورش سرنخ‌ها (۶۰ درصد)، درآمدزایی (۵۱ درصد) و ایجاد مخاطب دنبال کننده (۴۷ درصد) است.
  • و 10٪ از بازاریابان که وبلاگ دارند می گویند که این وبلاگ بیشترین بازده سرمایه را دارد.

✔ تجربه کاربری

بر خلاف تصور عمومی، سئو فقط در مورد کلمات کلیدی و محتوا نیست. موتورهای جستجو شروع به درک نیازهای کاربران و در نظر گرفتن آنها در رتبه بندی صفحات کردند. بنابراین، اگرچه ممکن است چندان مشهود به نظر نرسد، SEO و تجربه کاربری(UX) به صورت متقابل بر یکدیگر تأثیر می‌گذارند، و این موضوع قابل چشم پوشی نیست.

معیارهای UX مانند سرعت صفحه و سازگاری با موبایل(mobile friendliness) به عوامل اصلی رتبه بندی Google تبدیل شده اند. بنابراین، در نظر گرفتن تجربه کاربر از نظر سئو بسیار مهم است. زیرا موتورهای جستجو وب سایت ها را بر اساس نحوه تعامل کاربران با آنها رتبه بندی می کنند.

✔ لینک سازی

لینک سازی در سئو دارای دو جنبه است. یکی لینک های داخلی که کاربران را از یک صفحه به صفحه ی دیگری از همان سایت هدایت می کند. خزنده های گوگل(Google Crawler) نیز از آن ها برای حرکت در سایت استفاده می کنند.

گرفتن بک لینک از سایت های دیگر نیز برای افزایش اعتبار سایت حیاتی است. وقتی سایت های دیگر لینکی از سایت شما را در صفحات خود قرار می دهند، یعنی شما را به دیگران توصیه کرده اند. این کار باعث بالا رفتن page authority می شود. رپورتاژ آگهی از جمله روش های گرفتن بک لینک خارجی است.

البته توجه کنید که لینک سازی ممکن است نتیجه معکوس بدهد. این کار باید توسط یک متخصص با تجربه و با دقت انجام شود.

✔ برندسازی

برندسازی یک راه حل قدرتمند تجاری است. یک نام تجاری قوی به گونه ای طراحی شده است که مردم را وادار به خرید بیشتر، پرداخت بیشتر، تصمیم گیری سریعتر در خرید و وفاداری می کند.

هرچه قدر برند شما در فضای مجازی فراگیر شده و بیشتر از آن نام برده شده باشد، احتمال نمایش شما در رتبه های برتر گوگل بیشتر است.

از طرفی سئو باعث قدرت بیشتر برند می شود. آگاهی از برند یکی از نتایج ارزشمند خدمات سئو حرفه ای است.

انواع روش سئو کردن سایت

1- سئو کلاه سفید

خدمات سئو کلاه سفید

عبارت white hat SEO به تمام روش هایی که به اصول موتورهای جستجو از جمله گوگل پایبند هستند اشاره دارد. در این راهکار، تیم سئو با تلاش صادقانه سعی در رسیدن به اهداف کسب و کار می دارد. از جمله:

  • ارائه محتوا و خدمات با کیفیت
  • طراحی سایت ریسپانسیو، سریع و راحت برای کاربران
  • تلاش برای کمک به مخاطبین
  • نظم و ترتیب در انتشار محتوا

2- سئو کلاه سیاه             

سئو کلاه سیاه به عنوان یک عمل تایید نشده است که می تواند باعث افزایش رتبه سایت شود. با این حال با توجه به این که قوانین موتورهای جستجو را نقض می کند، پس از مدتی، باعث حذف وب سایت از صفحه نتایج می شود. روش کلاه سیاه می تواند باعث نابودی کامل یک سایت پس از مدت کوتاهی شود.

3- سئو کلاه خاکستری

ترکیبی از دو روش بالا را gray hat SEO می نامند. به عنوان مثال تولید محتوای باکیفیت و خرید بک لینک برای آن، که اولی تکنیکی کلاه سفید و بعدی کلاه سیاه محسوب می شود.

هر چند برخی از بک لینک گیری ها با سیاست های گوگل در تضاد است، با توجه به Google Search Console ، گوگل ایرادی در آن نمی بیند(اگر درست انجام شود).

چالش اصلی در سئو کلاه سفید، زمان بر بودن آن است. با توجه به این که زمان و بودجه دو عامل مهم در خدمات سئو است، متخصص سئو از تکنیک هایی برای تقویم و تسریع در رشد رتبه محتوا استفاده می کند. این روش ها اگر به درستی اجرا شوند، باعث پیشرفت پروژه می شوند. در مقابل اجرای نادرست آن ها منجر به خسارات بزرگی خواهد شد.

خدمات سئو سایت استاندارد شامل چه مواردی است؟

  • مشاوره و منتورینگ سئو

  • آموزش سئو

  • اجرا پروژه

  • تولید محتوا در طول قیف بازاریابی و فروش

  • تدوین استراتژی و پلن بازاریابی محتوا

  • تحلیل وب سایت و رقبا

انواع خدمات سئو چیست؟

خدمات بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو شامل انواع مختلفی است که رایج ترین آن ها عبارت اند از:

  • خدمات سئو محلی، که وب سایت شما را برای جستجوهای محلی بهینه می کند. به عنوان مثال هدف قرار دادن کلیدواژه هایی مانند “تولید کننده لیوان یکبار مصرف در شیراز” یا “سئو در اصفهان” از جمله سئو محلی یا لوکال(Local Seo) به حساب می آیند.
  • خدمات سئو فروشگاهی یا Ecommerce SEO services، فرآیند بهینه‌سازی یک فروشگاه اینترنتی برای موتورهای جستجو است. هدف از سئو فروشگاهی، بهبود رتبه سایت فروشگاه اینترنتی در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط با محصولات و خدمات آن با هدف به حداکثر رساندن فروش است.
  • خدمات سئو سایت شرکتی شامل وب سایت هایی می شود که فروشگاه آنلاین ندارند. در آن ها می خواهیم، میزان بازدید را در کلمات کلیدی هدف افزایش دهیم. در این وب سایت ها ممکن است هدف بالا بردن تماس های ورودی یا افزایش بازدید باشد.
  • خدمات ممیزی سئو یک فرآیند ارزیابی جامع از یک وب سایت برای شناسایی فرصت های بهبود سئو است. این کار شامل بررسی عوامل داخلی و خارجی متعددی است که بر رتبه بندی سایت در نتایج جستجو تأثیر می گذارد. خدمات ممیزی سئو وب سایت توسط متخصصان سئو ارائه می شود که از دانش و تجربه خود برای شناسایی مشکلات سئو و ارائه توصیه هایی برای بهبود آنها استفاده می کنند.

زمان اجرای پروژه خدمات سئو چقدر زمان می برد؟

یکی از مهمترین مواردی که باید در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود در نظر بگیرید، بهینه سازی برای موتور جستجو شما است. بدون سئو جایگاهی واقعی در دنیای دیجیتال نخواهید داشت. گرچه SEO بسیار مهم است، اما می تواند برای مدیران بسیار گیج کننده باشد.

یکی از دلایل اصلی این سردرگمی ناشی از این واقعیت است که سئو یک شبه اتفاق نمی افتد.

  • اما خدمات سئو چقدر طول می کشد؟
  • چگونه می توان تشخیص داد که یک استراتژی سئو چه زمانی نتیجه می دهد؟
  • و چه اقداماتی را امروز می توانید برای بهبود آن انجام دهید؟

فرایند سئو کرده یک سایت، معمولا پروسه ای زمان بر و بلند مدت است. این که برای مشاهده نتایج به چه میزان باید صبر کنیم، به وضعیت سایت بستگی دارد.

  1. عمر دامنه و سایت

  2. شرایط فعلی وب سایت از نظر سئو و محتوا

  3. شهرت برند در فضای مجازی

  4. میزان فعالیت در شبکه های اجتماعی

  5. شدت رقابت حوزه کسب و کار

  6. کلمات کلیدی هدف

  7. تعداد محصولات

  8. بودجه پروژه

چه زمانی باید انتظار مشاهده نتایج سئو را داشته باشید؟

پاسخ کوتاه این است که معمولا می توانیم نتایج را پس 4 تا 12 ماه ببینیم.

اما این زمان با توجه به عوامل بالا کاملا متغیر است. اگر سایت ما از قبل سئو خوبی دارد. می توانیم نتایج را حتی زیر یک ماه ببینیم. در مقابل اگر وب سایت جدیدی طراحی کرده ایم. یا خدمات سئوی قبلی دارای کیفیت خوبی نبوده است، باید بیشتر صبر کنیم و در مواردی حتی به تلاش بیش از یک سال نیاز است.

سوالات پر تکرار در مورد خدمات سئو

هنگام راه‌اندازی یک وب‌سایت جدید، ممکن است یک سال زمان ببرد تا گوگل تعیین کند که سایت ما را چگونه رتبه بندی کند. مشاهده نتایج واقعی در سایت های جدید معمولا حداقل 8 ما زمان خواهد برد. البته این مدت با توجه به پکیج سئویی که انتخاب کرده اید و میزان رقابت در حوزه کسب و کار نیز وابسته است.

برای وب سایت هایی که از قبل در حال فعالیت هستند، با توجه به وضعیت فعلی وب سایت، این زمان می تواند تا 2 ماه کاهش یابد.

برای وب سایت های جدید یا سئو نشده، رسیدن به موفقیت در سئو یک کار طولانی مدت اما ضروری است. در عین حال می توان با انجام تبلیغات به صورت هم زمان، بسیار سریع به جذب مشتری و فروش رسید.

پکیج های مختلف از نظر کیفیت، همگی دارای کیفیت عالی هستند. اما از نظر حجم کاری که انجام می شود و به طبع آن سرعت سئو و میزان جذب مشتری با هم متفاوت هستند.

انتخاب کلمات کلیدی مناسب با توجه به وضعیت فعلی وب سایت، میزان رقابت و سختی کلمات کلیدی در حوزه کسب و کار و بودجه ای که برای این کار اختصاص می دهید، انتخاب خواهند شد.

در واقع ما سعی می کنید با توجه به بودجه شما، بهترین کلیدواژه ها را انتخاب کنیم تا در سریع ترین زمان به بهترین نتایج دست یابید.

برای مشاهده گوشه ای از چگونگی انجام این کار، مقاله تحقیق کلمات کلیدی را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *