در دو سال اخیر، نیاز به بهینهسازی موتورهای جستجو به بالاترین حد خود رسیده است. با انبوهی از مصرفکنندگان که به طور گسترده به طرف خرید آنلاین حرکت میکنند، حتی کسبوکارهای بسیار سنتی نیز متوجه شده اند که برای ادامه بقا باید سریع تر رو به دنیای دیجیتال بیاورند. سئو در شیراز نیز در این مدت بسیار بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. شرکت های شیرازی با جدیت بیشتری در این زمینه فعالیت می کنند. شما چطور؟
آیا شما نیز می خواهید با بازاریابی هوشمندانه در فضای مجازی از سود سرشار این بازار گسترده بهرهمند شوید؟
احتمالا قبل از رسیدن به این صفحه در گوگل عباراتی مانند “سئو شیراز” ، “سئو سایت شیراز” و یا “خدمات سئو شیراز” را جستجو کرده اید. ما را در صفحه اول نتایج گوگل دیده اید و به این صفحه وارد شده اید. اگر ما در صفحه اول گوگل نبودیم چه اتفاقی می افتاد؟ درست است، هرگز ما را نمی دیدید!
SEO مخفف بهینه سازی صفحات سایت برای موتور جستجو است. متخصصان سئو، وب سایت ها، صفحات وب و محتوا را به منظور کسب رتبه بالاتر در موتورهای جستجو مانند گوگل بهینه می کنند. سئو مجموعه ای از اقدامات طراحی شده برای بهبود ظاهر، موقعیت و سودمندی انواع مختلف محتوا در نتایج جستجو است. این محتوا میتواند شامل صفحات وب، رسانههای ویدیویی، تصاویر، فهرستهای مشاغل محلی و … باشد.
از آنجایی که جستجوی گوگل بهترین روشی است که از طریق آن افراد به محتوای آنلاین دسترسی پیدا می کنند، استفاده از بهترین شیوه های سئو برای اطمینان از کیفیت محتوایی که منتشر می کنید ضروری است.
سایتی که در صفحات نتایج گوگل رتبه بالایی دارد، توسط مشتریان قابل اعتماد در نظر گرفته می شود و این اعتبار کسب و کار شما را افزایش می دهد. مشتریانی که از طریق گوگل می آیند بسیار راحت تر خرید می کنند.
با خود فکر کنید تا به حال با چند کسب و کار فقط از طریق جستجو در گوگل آشنا شده اید؟ حال قرار است شما یکی از شرکت هایی باشید که دیگران از طریق گوگل با شما آشنا می شوند. این یعنی مشتری و فروش بیشتر!
رقبای شما روی سئو سرمایه گذاری خواهند کرد. به این معنی که شما نیز باید سرمایه گذاری کنید. کسانی که روی سئو سرمایه گذاری می کنند در نتایج موتورهای جستجو از رقبا پیشی می گیرند و بازار را به دست می آورند.
برای داشتن یک سئوی قوی باید همه چیز را به خوبی آماده کنیم. طراحی قدرتمند که علاوه بر جذابیت با برند شما نیز همخوانی داشته باشد وکار کردن با آن برای مخاطبان نیز راحت و لذت بخش باشد، اهمیت بسیاری دارد.
قطعا گوگل اعتبار خود را با نمایش سایت هایی که طراحی ضعیفی دارند به خطر نمی اندازد. از طرفی اگر طراحی وب سایت با برند و محصولات شما هم خوانی نداشته باشد و یا برای مخاطبان گیج کننده و سخت باشد، مشتریان به سرعت از دست می روند.
در فضایی که فاصله فروشگاه دیگر، به اندازه یک کلیک است، حتی کوچک ترین جزئیات نیز بسیار مهم هستند! غیر از این است؟
اگر به سراغ یک سئوکار می روید و از شما می پرسد “می خواهید چه کلمات کلیدی را سئو کنید؟” بدانید که این دیوار قرار است تا ثریا کج برود!
سئو فقط آوردن چند صفحه از سایت به صفحه اول نتایج گوگل نیست. سئو سایت نیاز به تحقیق و بررسی، تعیین هدف و استراتژی است. اگر می خواهید به موفقیت برسید، قطعا باید کارهای اساسی تر و ریشه ای تری انجام شود.
در ادامه بخشی از کارهایی که ما در پکیج های سئو در شیراز انجام می دهیم، را می بینید:
اگر وب سایت ما از قبل طراحی شده و می خواهید ادامه کار را انجام دهید، در قدم اول باید ما وضعیت موجود را بررسی کنیم. همانطور که دیدیم برای داشتن یک سایت موفق و پر سود باید طراحی آن نیز برای رسیدن به این هدف به اندازه کافی حرفه ای باشد.
تحقیق کلمات کلیدی معمولاً اولین گام هر استراتژی قدرتمند سئو است.
تحقیق کلمات کلیدی در قلب این استراتژی قرار دارد. به همین دلیل است که تسلط بر هنر تحقیق کلمات کلیدی برای موفقیت شما در سئو بسیار مهم است. هزینه اشتباه کردن خیلی زیاد است. اگر کلیدواژه اشتباهی را انتخاب کنید زمان و منابع زیادی را هدر خواهید داد.
در کل تحقیق کلیدواژه خوب ، پایه و اساس چگونگی ارتباط یک کسب و کار با مخاطبان و مشتریان احتمالی خود است. یک استراتژی تجاری با درک مخاطبان و نیازهای آنها شروع می شود:
برای مطالعه بیشتر در مقاله “تحقیق کلمات کلیدی” را ببینید.
وقتی کلمات کلیدی مناسب را پیدا کردیم، باید ببینیم در هر کدام چه کسانی در حال حاضر در صفحه اول قرار دارند. برای انجام این کار، کافی است یکی از کلمات کلیدی را که پیدا کردید در گوگل تایپ کنید.
کار اصلی این است که ببینیم که چگونه باید محتوایی تولید و منتشر کنیم که از این صفحه رتبه بهتری در صفحه نتایج گوگل دریافت کند. از آنجایی در تحلیل رقبا نکات محتوایی و فنی بسیاری باید مورد بررسی قرار گیرد، این کار توسط یک متخصص سئو انجام می شود.
پس از تحلیل رقبا، مسئو مستر عالیجناب محتوا ساختار یک محتوای مناسب برای رسیدن به صفحه اصلی نتایج گوگل را طراحی می کند. در این طراحی مواردی مانند سرفصل ها، طول مقاله، انواع محتوا(عکس، صوت، ویدئو)، لینک های داخلی، اسکیما، faq و … در نظر گرفته می شود.
کارشناسان تولید محتوای ما با توجه به مرحله قبل شروع به کار می کنند. این گام تحت نظارت متخصصین سئو انجام می شود، تا مطمئن شویم که مقالات تولید شده کیفیت بالایی دارند.
اگر صفحه مورد نظر نیاز به طراحی اختصاصی داشته باشد(مثل همین صفحه)، واحد طراحی سایت عالیجناب محتوا، آن را انجام می دهد تا علاوه بر کسب رتبه در گوگل، تا نرخ جذب مشتری نیز به حداکثر برسد.
google Search Console یکی از ابزارهای پرکاربرد است که توسط شرکت گوگل برای اندازه گیری ترافیک و عملکرد وب سایت و کشف و برطرف کردن مشکلات احتمالی وب سایت ها منتشر شده است.
همچنین ما با ثبت مقالات در این ابزار، سرعت ایندکس و نمایش صفحات در صفحه نتایج گوگل را افزایش می دهیم.
پس از مدتی که می تواند یک روز تا چند هفته(بسته به شرایط وب سایت و ایندکس شدن مقالات)، رتبه سایت در کلیدواژه های هدف بررسی می شود. در صورت نیاز ویرایش جدیدی برای آن توسط متخصص سئو طراحی می شود. یا ممکن است لازم باشد برای ارتقا رتبه از سئو خارجی استفاده کنیم.
انتخاب بهترین کلمات کلیدی در جهت جذب حداکثر مشتری با استفاده از مشهور ترین ابزارها(google keyword planner ، Moz و …).
مجموعه عالیجناب محتوا در این مرحله تمام اصول سئو مانند کلیدواژه های مناسب برای بخش های مختلف قیف بازاریابی محتوایی و Pillar-Cluster را در نظر می گیرد.
در مجموعه خدمات سئو در شیراز، در واقع مهم ترین بخش سئو صفحات است. این که هر صفحه را بتوان به بهترین نحو ممکن هم از نظر محتوایی و هم از جنبه فنی به گونه ای ایجاد کرد که در رقابت با رقبا بتواند رتبه بالایی کسب کند.
علاوه بر این اصول فروش نیز در آن صفحه رعایت شود تا برای مشترین جذاب باشد.
با توجه به آگاهی برندها از میزان اهمیت فضای مجازی، رقابت هر روز بیش از پیش می شود.
در برخی کلیدواژه ها داشتن یک صفحه عالی نیز کافی نیست. باید برای ارتقا رتبه کارهایی بیش تر از آن و خارج از سایت خودمان انجام دهیم. این کارها می تواند رپورتاژ آگهی، قرار دادن لینک صفحه در شبکه های اجتماعی و … باشد.
کارهای زیادی در یک وب سایت انجام می شود تا به یک فروش مداوم و قابل اتکا دست یابد.
اگر یک سایت زیرساخت فنی مناسبی نداشته باشد، شانسی برای بهترین مقلات نیز وجود ندارد.
مهیا کردن و رسیدگی به این زیرساخت ها را سئو فنی و یا تکنیکال می گوییم.
سئو محلی و یا لوکال توجه به شهرها و مناطق مختلف به صورت تفکیک شده است.
مثلا همین صفحه بر روی کلید واژه های “سئو شیراز” ، “سئو سایت شیراز” و “خدمات سئو شیراز” تمرکز دارد.
در سئو لوکال بازار مشخص تر و معمولا دسترسی به صفحه اول گوگل سریع تر اتفاق می افتد.
دنیای شگفت انگیز بازاریابی محتوایی بسیار گسترده تر از سئو است.
در بازاریابی محتوایی تمام مراحل سفر مشتری از اولین مرحله برخورد با یک مسئله تا خرید و بعد از آن یعنی خرید بیشتر و وفادارسازی در یک سیستم مدون بر اساس اصول فروش و بازاریابی عصبی، طراحی، اجرا و پیگیری می شود.
در واقع میزان فروش با استفاده از بازاریابی محتوایی فوق العاده بیشتر از سئو است.
پکیجهای سئو (SEO) مجموعهای از خدمات سئو هستند که برای افزایش رتبه وبسایتها در نتایج جستجوی ارگانیک به کار میروند. پکیجهای سئو در شیراز به صورت ماهانه و برای بهینه سازی کلمات کلیدی محلی و ملی ارائه می شوند. توجه کنید که با توجه به نیاز شما، قابل شفارشی سازی هستند.
این پکیجها شامل خدماتی مانند تحقیق کلمات کلیدی، بهینهسازی داخلی، لینک سازی، بهینهسازی سرعت وبسایت، ایجاد محتوا و خدمات دیگر میشوند.
آیا تمام کسب و کارها نیاز به سرمایه گذاری بر روی سئو سایت خود دارند؟ مشتریان کدام محصولات را اینترنتی می خرند؟ یا برای پیدا کردن تامین کننده کدام محصول در گوگل جستجو می کنند؟ اگر سؤالاتی از این قبیل از خود میپرسید، در جای درستی هستید. به عنوان متخصص در زمینه سئو، می دانیم که سئو برای یک کسب و کار بسیار تعیین کننده است. سئو خوب می تواند یک کسب و کار را به موفقیت برساند و یا حتی یک اشتباه می تواند منجر به نابودی شود.
اما سوال این است که کدام کسب و کارها در شیرازی به سئو نیاز دارند؟
بهتر است با توضیحی در مورد نحوه عملکرد سئو و تأثیر آن بر رتبه بندی وب سایت شما در وهله اول شروع کنیم. اگر مایلید با ما صحبت کنید کافی است با شماره 09905179462 تماس بگیرید.
سئو از چندین استراتژی، اقدام و بهترین شیوه ها تشکیل شده است که هدف نهایی همه آنها بهبود موقعیت وب سایت شما در موتورهای جستجو است. به همین دلیل به آن “بهینه سازی موتور جستجو- search engine optimization” می گویند.
دو نوع سئو وجود دارد: داخلی و خارجی. سئو داخلی شامل هر چیزی است که می توانید در وب سایت خود برای بهبود رتبه خود کنترل کنید. این به مواردی مانند سرعت سایت، چگالی کلمه کلیدی، متن هدر و غیره اشاره دارد. از سوی دیگر، سئوی خارج از صفحه شامل هر کاری است که در وب سایت های دیگر انجام می شود و ممکن است بر رنک شما تأثیر بگذارد. به طور کلی، این بیشتر در مورد بک لینک گیری است.
از آنجایی که سئو فاکتورهای رتبه بندی زیادی را شامل می شود، می توانید سایت شماره 1 را به عنوان برنده شدن در مسابقات سه گانه تصور کنید، در یک ورزش سهگانه واقعی. برنده بخش دویدن لزوماً برنده کل مسابقه نیست – و در مورد SEO نیز همینطور است. سایتی که بیشترین لینک، بیشترین صفحه یا بیشترین بازدیدکننده را دارد، لزوماً سایت شماره 1 نیست. عملکرد کلی آنها تعیین می کند که چه کسی در صدر قرار می گیرد.
SEO یکی از روشهایی است که گوگل برای تعیین ارزش وبسایتها به منظور رتبهبندی آنها در نتایج جستجوی وارد شده توسط کاربران خود استفاده میکند. بدون استفاده از تکنیکهای مدرن SEO، امکان تلاشهای ساده و آسان برای تغییر نتایج جستجو، به نحوی که وبسایتی که بیشترین لینک یا بیشترین صفحه را داشته باشد همواره در رتبه اول قرار گیرد، وجود دارد. از طریق این تلاشها میتوان به تضعیف اعتبار نتایج جستجوی گوگل و تحقق عدالت در رتبهبندی وبسایتها کمک کرد.
SEO اهمیت دارد چرا که به حفظ عدالت در نتایج جستجو کمک میکند. توانایی دستکاری این نتایج را تا حد امکان کاهش میدهد. وبسایتهایی که در نتایج هر جستجو ظاهر میشوند، به دلیل ارزش و ارایه محتوای خوب برای کاربران در آنجا هستند. کار سخت و داشتن وبسایتی که جذابیتی برای بازدیدکنندگان داشته باشد با رتبهبندیهای بالا در موتورهای جستجو هماهنگ است، بنابراین اگر وبسایت شما این معیارها را برآورده کند، شانس بیشتری برای ظاهر شدن در نتایج جستجو خواهید داشت.
کاربران به گوگل اعتماد دارند و دستیابی به جایگاه برتر در رتبه بندی گوگل به آن ها نشان می دهد که سایت شما منبع معتبری است. هرچه رتبه شما در صفحه نتایج گوگل بالاتر باشد، سایت شما کلیک و ترافیک بیشتری ایجاد می کند. سئو همچنین تجربه کاربر را بهبود میبخشد و باعث میشود مشتریان به خریداران وفادار تبدیل شوند.
و سئو مقرون به صرفه است. صنایع رقابتی می توانند پول زیادی را برای ترافیک وب سایت پولی(تبلیغات) خرج کنند. البته، هنوز هم میتوانید فضای تبلیغاتی بخرید. اما اگر با بودجه کمی کار میکنید، سئو یک راه عالی برای هدایت ترافیک با کیفیت به سایت شما بدون پرداخت مستقیم برای آن است.
سخت است که بگوییم بدون سئو چگونه میتوانیم وبسایتها، کسبوکارها یا اطلاعاتی را که روزانه جستجو میکنیم بیابیم. دستکاری نتایج موتورهای جستجو بسیار آسان خواهد بود و به عنوان کاربر، ما باید برای یافتن سایتهای ارزشمند بسیار طولانیتر و سختتر تلاش کنیم.
اساساً سئو مهم است زیرا تضمین می کند که افراد معمولی برای یافتن اطلاعات یا محصولات مورد نظر خود نیازی به جستجوی بیش از چند ثانیه ندارند. این یک نوع “نظم طبیعی” را به صورت آنلاین ایجاد می کند که بدون آن وجود نخواهد داشت.
اگر در حال خواندن این مقاله هستید، ممکن است بپرسید که آیا سئو واقعاً برای شما مهم است یا خیر. شما ممکن است در صنعتی باشید که در آن رقابت کمی وجود دارد، بنابراین ممکن است در حال حاضر رتبه 1 را داشته باشید. یا ممکن است اصلاً برای رتبهبندی مشکل داشته باشید، و از خود میپرسید که آیا گزینههای دیگری غیر از سئو وجود دارد؟
مهم نیست که در چه وضعیتی هستید، اگر یک وب سایت برای شرکت خود دارید، سئو مهم است. چه کسب و کار شما جدید باشد یا قدیمی، در حال مبارزه یا موفق، کوچک یا بزرگ، سئو برای موفقیت شما بسیار مهم است. در واقع، حتی اگر شما کسب و کار در صنعت خود باشید، سئو همچنان مهم است.
در ادامه چند نمونه از صنایع و مشاغلی که سئو برای آن ها ضروری است را می بینیم:
چرا اینطور است؟ یک دلیل بسیار مهم دارد: سئو چیزی است که می توانید آن کنترل کنید.
چیزهای زیادی در مورد کسب و کار شما وجود دارد که نمی توانید روی آن کنترلی داشته باشید. شما نمی توانید زمان ظاهر شدن یک رقیب جدید، واکنش مشتریانتان به عرضه محصول جدید یا سود سه ماهه خود را کنترل کنید.
اما با سئو می توانید رتبه بندی خود را کنترل کنید. و این به این معنی است که شما میتوانید تعداد بازدیدکنندگانی که به وبسایت شما میآیند را تعیین نمایید، که مستقیماً بر تعداد فروش آنلاین یا سرنخ های شما موثر است که بر میزان درآمدی که میتوانید از آنلاین بودن به دست آورید تأثیر میگذارد.
اگر روی سئوی وب سایت خود برای موتورهای جستجو سرمایه گذاری می کنید، سرمایه گذاری مستقیمی روی دیده شدن و سودآوری آن انجام می دهید. بنابراین مهم نیست فردا چه اتفاقی میافتد، اگر سئوی شما ثابت است، میتوانید برای کمک به رشد و رونق کسبوکارتان روی آن حساب باز کنید.
به همین دلیل است که مهم نیست در چه زمینه ای کار می کنید. سئو می تواند شما را به اوج برساند. با توجه به تغییر سبک زندگی جامعه و این که هرچه می خواهند ایتدا در اینترنت به دنبال آن می گردد، بعید است در چند سال آینده کسب و کارهایی که بر روی سئو سرمایه گذاری نکرده اند بتوانند به موفقیت چشمگیری دست یابند.
ممکن است همچنان بپرسید که آیا سرمایه گذاری در سئو وب سایت شما واقعاً بسیار مهم است؟ آیا برخی از مشاغل یا صنایع بیش از سایرین به بهینه سازی موتور جستجو نیاز دارند؟
هر وب سایتی در مورد سئو نیازهای متفاوتی دارد. اما به ندرت خود آن تجارت یا صنعت تعیین کننده این نیاز ها است. معمولاً عواملی مانند:
جایی که صنعت می تواند تأثیر بگذارد، در رابطه با رقابت است. اگر در حال ایجاد یک فروشگاه آنلاین جواهر هستید و مصمم اید که برای کلمه کلیدی “جواهرات” در صفحه اصلی قرار گیرید، سئوی شما پرهزینه تر و وقت گیرتر از SEO برای یک فروشگاه جواهر برای کودکانی است که “جواهرات زیبای کودکان” را هدف قرار می دهند. دلیلش این است که رقابت در کلمه کلیدی اول بسیار بسیار شدیدتر است. بنابراین برای رسیدن به جایگاه های برتر کار بسیار بیشتری لازم داریم.
اگرچه این مسئله، سئو را برای سایت جواهرات شما مهم تر نمی کند. این فقط به این معنی است که یک چالش سخت تر است. سئو برای هر کسب و کاری، صرف نظر از صنعت یا رقابت آن، به همان اندازه مهم است. و به این دلیل است که شما نمی توانید بسیاری از عواملی را که شما را احاطه کرده اند کنترل کنید، اما می توانید سئوی خود را کنترل کنید. اگر میتوانید مستقیماً بر ترافیک، کسب رتبه در گوگل و افزایش فروش یا جذب سرنخهای وبسایت خود تأثیر بگذارید… چرا این کار را نمیکنید؟
اگر قصد دارید به صورت جدی پا به عرصه ی دیجیتال مارکتینگ بگذارید، توصیه می کنیم ابتدا با تعاریف و اصطلاحاتی اساسی این حوزه بیشتر اَشنا شوید. این شناخت باعث بهبود روند همکاری و سرعت انجام پروژه می شود.
استفاده از روش های قانونی و محتوی ارزشمند برای رسیدن به صفحه اول گوگل. در واقع، ما از راه کمک کردن به کاربران، رشد می کنیم. این روش بهترین مسیر برای دستیابی به سود پایدار و بلند مدت است.
کلاه سیاه و کلاه سفید دقیقا در مقابل هم هستند. سئ کلاه سیاه ارزشی به کاربر ارائه نمی دهد. در عوض سعی می کند از طریق فریب گوگل به صفحه اول نتایج جستجو برسد.
در سئو کلاه سیاه نتایج سریع و مقطعی است. در زمانی که موتورهای جستجو فقط برنامه هایی ابتدایی بودند، بسیار پر استفاده بود اما امروزه روش کلاه سیاه منسوخ شده است.
تعداد زیادی از کارشناسان سئو سعی در ترکیب روش های قانونی و غیرقانونی برای رسیدن به نتایج دلخواه خود هستند. ارائه محتوای مفید و در عین حال اضافه کردن تکنیک هایی برای فریب موتور جستجو کاری است که در سئو کلاه خاکستری انجام می شود. اضافه کردن بخش غیر قانونی می تواند پر ریسک باشد و در طول زمان و پیشرفت الگوریتم های رتبه بندی نتایج، به وب سایت ما آسیب برساند.
مجموعه ای از محاسبات پیچیده خودکار که توسط موتور جستجو برای رتبه بندی صفحات سایت های مختلف برای یک کلیدواژه، انجام می شود.
به عنوان مثال گوگل با بهره گیری از الگوریتم پاندا، صفحاتی را که از سئو کلا سیاه استفاده گرده اند را شناسایی می کند.
وقتی از سایت به سایت دیگری لینک داده می شود، به آن بک لینک می گویند.
پیوندی از یک صفحه به صفحه دیگر در همان وب سایت، مانند صفحه اصلی به صفحه محصولات.
کلمه ای که کاربر در جستجو وارد می کند. هر صفحه وب باید با هدف جذب بازدیدکنندگانی که کلمات کلیدی خاصی را جستجو کرده اند بهینه سازی شود.
قبلاً با نام Google Webmaster Tools شناخته می شد. یک سرویس آنلاین رایگان ارائه شده توسط Google برای نظارت بر وضعیت صفحات سایت در دیتابیس گوگل و صفحه نتایج جستجو.
یک برنامه رایگان تجزیه و تحلیل وب که می تواند برای ردیابی رفتار مخاطب، منابع جذب ترافیک، عملکرد محتوا و موارد دیگر استفاده شود.
اگر برای موفقیت بیشتر پروژه های خود و برای راه اندازی یک سایت جدید نیاز به مشاوره دارید، می توانید روی متخصصین سئو عالیجناب محتوا حساب باز کنید.
در صورتی که تصمیم دارید، با طراحی و سئو یک سایت جدید وارد رقابت در بازار محصولات خود شوید، ما از ابتدا در کنار شما خواهیم بود. تا تمام مراحل کار، با اطمینان و آسودگی انجام شود.
اگر وب سایتی دارید که در جذب مشتری شکست خورده است و یا می خواهید در مسیرش، به موفقیت بیشتری دست یابد با ما تماس بگیرید.
اگر در دوره های سئو شرکت کرده اید ولی در ابتدای مسیر هستید و می خواهید بک فرد با تجربه و متخصص در کنار شما باشد، می توانید از خدمات منتورینگ عالیجناب استفاده کنید. ما با بهره مندی از تخصص و تجربه ای که در این راه کسب کرده ایم، همراه شما خواهیم بود تا با اعتماد به نفس و ذهنی آسوده، کار خود را آغاز کنید و به موفقیت دست یابید.
هنگام راهاندازی یک وبسایت جدید، ممکن است یک سال زمان ببرد تا گوگل تعیین کند که سایت ما را چگونه رتبه بندی کند. مشاهده نتایج واقعی در سایت های جدید معمولا حداقل 8 ما زمان خواهد برد. البته این مدت با توجه به پکیج سئویی که انتخاب کرده اید و میزان رقابت در حوزه کسب و کار نیز وابسته است.
برای وب سایت هایی که از قبل در حال فعالیت هستند، با توجه به وضعیت فعلی وب سایت، این زمان می تواند تا 2 ماه کاهش یابد.
برای وب سایت های جدید یا سئو نشده، رسیدن به موفقیت در سئ یک کار طولانی مدت اما ضروری است. در عین حال می توان با انجام تبلیغات به صورت هم زمان، بسیار سریع به جذب مشتری و فروش رسید.
پکیج های مختلف از نظر کیفیت، همگی دارای کیفیت عالی هستند. اما از نظر حجم کاری که انجام می شود و به طبع آن سرعت سئو و میزان جذب مشتری با هم متفاوت هستند.
انتخاب کلمات کلیدی مناسب با توجه به وضعیت فعلی وب سایت، میزان رقابت و سختی کلمات کلیدی در حوزه کسب و کار و بودجه ای که برای این کار اختصاص می دهید، انتخاب خواهند شد.
در واقع ما سعی می کنید با توجه به بودجه شما، بهترین کلیدواژه ها را انتخاب کنیم تا در سریع ترین زمان به بهترین نتایج دست یابید.
برای مشاهده گوشه ای از چگونگی انجام این کار، مقاله تحقیق کلمات کلیدی را ببینید.